// چهار شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۸

بخش چند نفره Cyberpunk 2077 تنها یک حالت ساده آنلاین نخواهد بود

استودیو سی دی پراجکت رد اعلام کرده بخش چندنفره Cyberpunk 2077 فقط یک حالت ساده آنلاین نیست و یک محصول جداگانه و بزرگ محسوب می‌شود.

می‌دانیم که بازی Cyberpunk 2077، جدا از بخش داستانی خود، یک حالت چندنفره هم خواهد داشت، اما استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر سایبرپانک 2077، اعلام کرده بود که بازی یک حالت چندنفره هم خواهد داشت که پس از عرضه بازی به‌سراغ آن خواهند رفت. 

این در حالی است که به‌تازگی اطلاعات بیشتری حول بخش چندنفره منتشر شده است. آدام کیسینسکی، مدیرعامل سی‌دی پراجکت رد، در نشست اخیر خود با سرمایه‌گذاران اعلام کرده که بخش چندنفره بازی سایبرپانک 2077 بیشتر از اینکه یک حالت ساده باشد، یک «بازی جداگانه» یا به اصطلاح استندالون است. او دراین‌باره می‌گوید «اول از همه، ما آن را یک حالت نمی‌دانیم، بلکه یک محصول بزرگ و مجزا است. ما به آن به‌عنوان یک محصول مجزا از بازی اصلی نگاه می‌کنیم.»

بخش چندنفره Cyberpunk 2077 پس از عرضه به بخش تک‌نفره آن متصل می‌شود، اما عملکردی مجزا دارد. به‌گونه‌ای که یک تیم مشخص جدا از تیم اصلی وظیفه توسعه و ارائه محتوا برای آن را برعهده خواهند داشت. تیم سازنده تابه‌امروز در مورد بخش چندنفره بازی سکوت کرده تا بازیکنان فرصت این را داشته باشند که به‌خوبی از جهان بازی اصلی لذت ببرند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که سی دی پراجکت رد چه زمانی از بخش چندنفره سایبرپانک 2077 رونمایی خواهد کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده