نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۱

تشریح جزئیات حالت Photo Mode در تریلر جدید Cyberpunk 2077

براساس اطلاعاتی که در جدیدترین تریلر بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده، حالت Photo Mode این بازی افکت‌ها، استیکرها، تصاویر پس زمینه و ابزارهای مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

حالا دیگر در آستانه عرضه رسمی بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 قرار داریم و درحالی که تیم توسعه‌دهندگان استودیوی سی دی پراجکت رد تاکنون تقریباً تمام جوانب بازی را ازطریق ویدیوهای مختلف برای مخاطبان خود تشریح کردند، هنوز چیزی درباره قابلیت Photo Mode یا تصویربرداری از محیط بازی مطرح نشده بود. اما امروز نوبت به این قسمت از بازی رسیده تا در یک تریلر جداگانه، به‌طور ویژه به آن پرداخته شود. آپشن‌ها و ابزار مختلفی که در این بخش به کاربران ارائه شده، به‌گونه‌ای است که حتی افرادی که هیچوقت از حالت Photo Mode بازی‌ها استفاده نمی‌کردند را به این کار ترغیب می‌کند.

شما می‌توانید با مراجعه به لینک زیر، ویدیو مذکور را در توییتر تماشا کنید.

تماشای ویدیو در یوتیوب

به‌طور کلی، حالت فوتو مود بازی Cyberpunk 2077 نیز تمامی ابزارها و امکاناتی که از این بخش انتظار می‌رود را در خود دارد. شما می‌توانید از افکت‌های مختلفی که برای ایجاد حس و حال متفاوت در تصاویر طراحی شده استفاده کرده و به تنظیم کنتراست، اکسپوژر و سایر جلوه‌های بصری تصاویر بپردازید. ضمن اینکه شما روی عمق تصاویر و زاویه دید دوربین نیز تسلط کامل خواهید داشت.

Cyberpunk 2077 Photo Mode

ضمناً در حالت Photo Mode چندین وضعیت متنوع برای نحوه ثبت تصاویر از کاراکترهای بازی آماده شده که می‌توانید از هریک از این پوزها استفاده کنید. درواقع با استفاده از قابلیت می‌توانید کاراکتر مورد نظر خود را در هرحالتی که با محیط اطراف آن متناسب است قرار داده و حتی حالت چهره او را تغییر دهید. به‌علاوه اینکه چندین استیکر و قاب تصاویر مختلف نیز درکنار بک‌گراندهای متنوع برای ثبت جذاب‌ترین تصاویر ممکن برای شما در نظر گرفته شده است.

شاید شما هم جزء افرادی باشید که هرگز از حالت Photo Mode در بازی‌ها استفاده نکرده باشید؛ هرچند تماشای تصاویر خلاقانه‌ای که توسط سایر بازیکنان به ثبت رسیده جذابیت‌های خاص خود را دارد. بااین‌حال باید دید که آیا سی دی پراجکت رد می‌تواند در این قسمت از بازی بزرگ خود نیز تغییرات و ویژگی‌های ترغیب کننده‌ای را برای عموم مخاطبان خود ارائه کند.

یک هفته‌ی دیگر، Cyberpunk 2077 در اختیار علاقه‌مندان می‌گیرد. پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس این بازی را دریافت می‌کنند. علاقه مندان به تجربه بازی روی پلتفرم پی سی می‌توانند با مراجعه به لینک مطلب مقابل، مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی در کیفیت‌های مختلف را مشاهده کنند.

اخیراً سازندگان این بازی درخصوص حالت چندن نفره و آنلاین بازی اعلام کردند که بخش چندنفره Cyberpunk 2077 فقط یک حالت ساده آنلاین نیست و یک محصول جداگانه و بزرگ محسوب می‌شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده