// سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۶

DOOM Eternal پس فردا به سرویس ایکس باکس گیم پس روی پی سی اضافه می‌شود

بازی DOOM Eternal پس فردا ۱۳ آذر به سرویس گیم پس روی پلتفرم پی سی اضافه می‌شود و در همان روز Master Level مرحله‌ی Super Gore Nest به همه‌ی نسخه‌های بازی خواهد آمد.

پس از اینکه بازی شوتر محبوب استودیوی id Software یعنی DOOM Eternal چندوقت پیش برای سرویس ایکس باکس گیم پس روی کنسول‌ها منتشر شد، حالا قرار است برای مشترکین این سرویس روی پلتفرم پی سی نیز عرضه شود. دووم ایترنال پس فردا، ۳ دسامبر (۱۳ آذر) به سرویس ایکس باکس گیم پس پی سی اضافه خواهد شد. همچنین برای بازیکنان فعلی، Master Level جدیدی برای مرحله‌ی Super Gore Nest منتشر می‌شود. شما می‌توانید تریلر معرفی آن را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازیکنان با تکمیل چالش‌های این Master Level جدید اسکین طلایی برای کامبت شات‌گان دریافت خواهند کرد. Master Level مرحله‌ی Super Gore Nest از این جهت بسیار جالب است که Classic Mode را به بازی می‌آورد. در حالت کلاسیک، بازیکنان مرحله را تنها با یک شات‌گان شروع می‌کنند و همینطور که مشغول پاک‌سازی نقشه‌ هستند، باید سلاح‌ها و مادهای خود را از اطراف مرحله دوباره جمع کنند.

تمرکز بازی DOOM Eternal روی کشتن دشمنان با استفاده از نقاط ضعف آن‌ها است و حالت Classic Mode با این رویکرد کاملا همخوانی دارد و به احتمال زیاد برای طرفداران جذاب خواهد بود. همچنین با تکمیل Classic Mode یک اسکین Classic Green Slayer به بازیکنان تعلق می‌گیرد. بازی DOOM Eternal درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و گوگل استیدیا دردسترس است. به‌علاوه، نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن قرار است در ۸ دسامبر (۱۸ آذر) عرضه شود. درنهایت، نسخه‌ی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 بازی در آینده یک آپگرید گرافیکی رایگان دریافت خواهند کرد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.   


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده