نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۹

پشتیبانی Doom Eternal از Backward Compatibility در روز اول عرضه کنسول های نسل بعد

طبق اطلاعات منتشر شده بازی شوتر اول شخص Doom Eternal روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس‌های جدید از طریق Backward Compatibility در دسترس قرار می‌گیرد.

اوایل سال جاری بود که استودیوی بتسدا به‌کمک اید سافتور نسخه جدیدی از مجموعه پرطرفدار دووم با نام Doom Eternal را روانه بازار کرد. اثری که توانست مورد ستایش گیمرها و اهالی این صنعت نیز قرار گیرد. 

حال باتوجه به اینکه طی چند روز آینده کنسول‌های نسل نهم سونی و مایکروسافت به‌صورت رسمی روانه بازار می‌شوند، بسیاری از گیمرها به‌دنبال تجربه بازی‌های نسل هشتم با بهبودهای گرافیکی روی کنسول‌های جدید خود هستند. 

 در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش اما مشخص شد که آخرین نسخه از دووم نیز با پشتیبانی از قابلیت Backwards Compatible قرار است برای کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز در دسترس قرار گیرد. خبر خوشحال‌کننده این است که این به‌روزرسانی بازی هم برای نسخه دیجیتالی و هم نسخه فیزیکی آن منتشر خواهد شد. 

براساس اطلاعات در دسترس علاقه‌مندان می‌توانند پس از انتشار این به‌روزرسانی، به کمک ویژگی Smart Delivery روی ایکس باکس‌های جدید و به‌همین ترتیب برای پلی استیشن 5 آن را نصب کرده و بازی را با بهبودهای گرافیکی و فنی تجربه کنند. اگرچه هنوز تیم سازنده به این موضوع اشاره دقیقی نکرده اما به‌نظر می‌رسد این نسخه با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا خواهد شد.

در حال حاضر بازی شوتر اول شخص Doom Eternal روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس قرار دارد. حال اگر شما هم این بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خو د را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده