// جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰

Doom Eternal به سرویس ایکس باکس گیم پس می‌آید

کاربران ایکس‌باکس وان و سرویس Xbox Game Pass در تاریخ ۱۰ مهر ماه می‌توانند Doom Eternal را به رایگان تجربه و کاربران پی سی باید مدت زمان بیشتری را صبر کنند.

در راستای خریداری شدن زنیمکس توسط مایکروسافت و اضافه شدن بتسدا (Bethesda) و تمامی استودیوهای آن به زیرمجموعه استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌باکس، اعلام شد که سایر بازی‌های بتسدا هم به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شود.

ازاین‌رو، چندی پیش حساب کاربری توییتر ایکس‌باکس گیم پس با انتشار تصویر یک ایمیل، اعلام کرد که باید منتظر اضافه شدن بازی جدیدی به سرویس Xbox Game Pass باشیم. این در حالی است که هم‌اکنون اعلام شده که آن بازی جدید، Doom Eternal است. کاربران ایکس‌باکس وان و سرویس گیم‌پس از تاریخ ۱۰ مهر ماه (یک اکتبر) می‌توانند بازی Doom Eternal را به رایگان تجربه کنند. 

دراین‌میان اشاره کنم که کاربران کامپیوتر سرویس گیم‌پس، باید بیشتر منتظر بمانند و متاسفانه تاریخ اضافه شدن این بازی به نسخه کامپیوتر گیم‌پس اعلام نشده است. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Doom Eternal چیست؟ آیا از تجربه‌ی آن لذت برده‌اید؟ بازی Doom Eternal توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

ایدسافتور تغییرات زیادی در بازی اعمال کرده است. دووم‌گای حالا نه‌تنها می‌تواند بپرد، بلکه قابلیت دابل- دش هم دارد! این یعنی می‌توانید به هوا بپرید، دش کنید، پرواز کنید و برقصید. آیا این بد است؟ به هیچ وجه! ایدسافتور از تغییر ایجاد کردن در بازی دووم خوشش می‌آید. جالب است که برخی از این تغییرات جواب هم داده‌اند و برخی دیگر، نه‌‌چندان. داستان و شخصیت‌پردازی بازی را شاید نتوان قبول کرد، ولی سیستم مبارزاتی را می‌توانیم با آغوشی باز بپذیریم! تمامی تغییراتی که از آن‌ها نام بردیم، خوش‌بختانه جوری در بازی پیاده شده‌اند که چالش مبارزات کماکان حفظ شده است. تجهیزات بیشتر شده‌اند، سلاح‌ها متنوع‌تر، ولی به همان میزان لشگر دشمنان‌تان هم کشنده‌تر و پر تعدادتر هستند! آخرین چیزی که دووم ایترنال خواهد بود، یک بازی ساده است. بنابراین به هیچ وجه از آسان‌شدن بازی نترسید! دووم ایترنال، نه‌تنها کماکان به رقصیدن در محیط و جنون و دیوانگی نیاز خواهد داشت، بلکه این‌بار مرزهای دیوانگی را برای‌تان جابه‌جا هم می‌کند و خب، اگر که به‌دنبال همین هم می‌گردید، دووم ایترنال برای شما ساخته شده است!


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده