// دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۶

سازندگان‌ Outriders روی دو بازی جدید کار می‌کنند

استودیوی People Can Fly، توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های Bulletstorm ،Outriders و Gears of War: Judgement دو بازی جدید دردست توسعه دارد.

استودیوی People Can Fly، توسعه‌دهنده‌ی بازی‌هایی نظیر Bulletstorm و Gears of War: Judgement به‌زودی قرار است با همکاری اسکوئر انیکس بازی جدید خود، یعنی Outriders را منتشر کند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که Outriders تنها بازی دردست توسعه‌ی آن‌ها نباشد و پس از انتشار جدیدترین بازی آن‌ها، احتمالا در آینده‌ی نه‌چندان دور از پروژه‌های دیگرشان خواهیم شنید. در بخش «درباره‌ی ما» در وب‌سایت رسمی استودیو اشاره شده که به‌جز بازی Outriders، پیپل کن فلای در حال کار روی دو بازی معرفی‌نشده‌ی دیگر است.

درباره‌ی یکی از این بازی‌ها اخیرا فاش شده بود که در شعبه‌ی نیویورک People Can Fly در حال ساخت است و قرار است AAA باشد؛ همچنین این بازی توسط شرکت Take-Two برای کنسول‌های نسل جدید عرضه خواهد شد. از طرفی، بازی دیگر با همکاری Square Enix دردست توسعه است.

بازی Outriders از استودیوی People Can Fly

در وب‌سایت استودیو توضیح داده می‌شود: «[علاوه‌بر بازی Outriders]، ما همچنین در حال کار روی یک بازی AAA معرفی‌نشده با همکاری شرکت تیک-تو هستیم که در استودیوی نیویورک ما ساخته می‌شود. بازی سوم در حال ساخت People Can Fly پروژه‌ای جدید و هیجان‌انگیز است که با همکاری شرکت اسکوئر انیکس دردست توسعه است و جزئیات آن در آینده اعلام خواهد شد.»

اطلاعاتی که درحال‌حاضر از این دو بازی جدید در دست داریم بسیار ناچیز است، اما چندوقت پیش از آن بازی که با همکاری تیک‌-تو در حال توسعه است، با عبارات «بسیار جاه‌طلبانه و یک بازی اکشن-ماجراجویی پیش‌گام» یاد می‌شد.

بازی Outriders در تاریخ ۲ فوریه‌ ۲۰۲۱ (۱۴ بهمن ۹۹) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، گوگل استیدیا و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.   


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده