نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۲

فروش بازی Microsoft Flight Simulator از مرز یک میلیون نسخه عبور کرد

براساس گزارش‌های منتشر شده، فروش بازی Microsoft Flight Simulator از مرز یک میلیون نسخه عبور کرد. همچنین آسوبو، سازنده بازی مشغول همکاری با مایکروسافت برای پروژه جدیدی است.

یکی از جذاب‌ترین و بلندپروازترین آرزوی هر انسانی پرواز کردن است. در دنیای بازی‌های ویدیویی اما آنطور که انتظار می‌رفت به تحقق این رویای بشر توجه نشده است. مایکروسافت اما در نمایشگاه E3 2019 یک شگفتی بزرگ برای عاشقان رشته خلبانی برنامه‌ریزی کرده بود. ردموندی‌ها به همراه استودیوی آسوبو (Asobo) به‌عنوان سازنده بازی، از خلا نبود اثری شایسته در این سبک از بازی‌های ویدیویی استفاده کرده و نسخه جدیدی از سری Microsoft Flight Simulator را به‌صورت رسمی معرفی کردند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که شبیه‌ساز پرواز جدید مایکروسافت طبق پیش‌بینی‌ها توانست با دقت به جزئیات فراوان و ارایه گیم‌پلی جذاب، اثری قابل احترامی را روانه بازار کند؛ اثری که در بررسی زومجی نیز توانست نمره فوق‌العاده ۹.۵ را کسب کند.

حال اما پس از گذشت کمتر از دو ماه از زمان انتشار بازی، به‌نظر می‌رسد موفقیت Microsoft Flight Simulator همچنان ادامه دارد؛ چراکه در جدیدترین اخبار بازی،‌ گزارشی از طرف تیم تولید این اثر منتشر شده که نشان می‌دهد فروش بازی از مرز یک میلیون نسخه نیز عبور کرده است. توجه داشته باشید که آمار فروش این بازی بدون درنظر گرفتن مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس‌ اعلام شده است.

از آمار فروش بازی Microsoft Flight Simulator که بگذریم، خبر خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران استودیوی آسوبو نیز اعلام شد. براساس گزارش منتشر شده،‌ این استودیو در حال همکاری مجدد با مایکروسافت برای ساخت یک پروژه جدیدی است.

البته تا این لحظه اطلاعاتی درباره بازی آینده این استودیو اعلام نشده است و باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده آیا آسوبو یا ردموندی‌ها از پروژه خود اطلاعاتی را ارایه می‌دهند یا باید فعلا منتظر بمانیم. شما هم لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این خصوص را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده