// جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

سازندگان The Medium در ویدیوی جدیدی از خلق صداهای ترسناک بازی می‌گویند

آکیرا یامائوکا، آهنگساز افسانه‌ای مجموعه‌ی سایلت هیل و آرکیدیوس ریکوفسکی در ویدیویی جدید درباره‌ی نکات مهم برای خلق یک اتمسفر صوتی ترسناک در بازی The Medium صحبت می‌کنند.

با اینکه می‌دانیم انتشار بازی مورد انتظار The Medium تا اوایل سال میلادی بعد تأخیر خورده است، اما شاید همین موضوع این فرصت را برای سازندگان فراهم کند تا اطلاعات جالب و جذابی از فرایند ساخت آن با طرفداران به‌ اشتراک بگذارند. طبق جدیدترین اخباری دنیای بازی، به‌تازگی ویدیویی از پشت صحنه‌ی ساخت بازی The Medium منتشر شده که در آن آرکیدیوس ریکوفسکی و آکیرا یامائوکا، آهنگسازان بازی، درباره‌ی فرایند خلق موسیقی و اصوات محیطی بازی توضیحاتی ارائه می‌دهند. گفتنی است که آکیرا یامائوکا به‌خاطر آهنگسازی و کارگردانی صوتی مجموعه بازی‌های Silent Hill بسیار شناخته شده است.

همان‌طور که یامائوکا در ویدیو اشاره می‌کند، هدف فقط خلق صداهای رعب‌آور یا تکان‌دهنده برای مخاطب نیست، بلکه موسیقی باید با اصوات محیطی همراه شود تا به بازیکن حس ناامنی و عدم تعلق به آن مکان را دهد. با ترکیب هردو المان است که یک تجربه‌ی ترسناک صوتی رقم می‌خورد. از طرفی نیز، ریکوفسکی بر این موضوع تاکید می‌کند که او علاقه‌ی خاصی به استفاده از سکوت و حداقل صداهای ممکن در محیط بازی دارد تا اصوات محیطی بیش از حد استفاده نشود و برای مخاطب به‌نوعی عادی نشوند. طرفداران قطعا بی‌صبرانه منتظر گوش دادن به نتیجه همکاری این‌دو در زمینه‌ی خلق موسیقی و اصوات ترسناک و تجربه‌ی هم‌نوازی آن‌ها در بازی نهایی هستند. شما می‌توانید این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی The Medium قرار است در تاریخ ۲۸ ژانويه ۲۰۲۱ (۹ بهمن ۹۹) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر شود. داستان بازی درباره‌ی واسط ارواحی (Medium) به‌نام ماریان است. او در این بازی به کاوش در دنیای زندگان و دنیای مردگان و برخی اوقات هردوی این دو جهان‌ها می‌پردازند تا از رازی پرده بردارد. همچنین استودیوی Bloober Team اخیرا از کارکتر جدیدی در بازی رونمایی کرد که نقش آن را مارسین دوروچینسکی، هنرپیشه‌ی معروف لهستانی ایفا می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما به اشترک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده