نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

تریلر جدید The Medium با حضور یکی از بازیگران سریال The Queen's Gambit

استودیوی بلوبر تیم ساعاتی پیش تریلر جدیدی از بازی ترسناک The Medium منتشر کرد که در آن شاهد حضور کاراکتری با بازی مارسین دوروچینسکی، یکی از بازیگران سریال The Queen's Gambit هستیم.

یکی از بازی‌های مورد انتظار طرفداران پلتفرم‌های مایکروسافت ساخته جدید استودیوی بلوبر تیم است. اثری ترسناک که با ویژگی‌ها و مکانیزم‌های نوآورانه خود نوید یک بازی قابل احترام و موفقی را می‌دهد. بازی The Medium داستان شخصیتی را بیان می‌کند که با ارواح سروکار دارد و به‌دلیل دیدن تصاویری از مرگ یک نوزاد تصمیم می‌گیرد معماهای پیش‌روی خود را حل کند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تیم سازنده تریلر جدیدی از بازی The Medium با هدف معرفی یک شخصیت منفی جدیدی منتشر کرد. نکته جالب توجه این است که این نقش را مارسین دوروچینسکی، یکی از بازیگران سریال محبوب این‌روزهای نتفلیکس یعنی The Queen's Gambit بازی می‌کند. 

باتوجه به اطلاعات منتشر شده، دوروچینسکی شخصیتی مملو از خشونت و انتقام است و از قرار معلوم نقش کلیدی و تاثیرگذاری را نیز در بازی ایفا خواهد کرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش در اقدامی مشابه تیم سازنده تریلری برای معرفی یکی دیگر از شخصیت‌های منفی بازی تحت عنوان The Maw منتشر کرده بود. حال به‌نظر می‌رسد دوروچینسکی یک جنبه نحس و منفی دیگری در بازی برای گیمر به‌حساب می‌آید. در ادامه شما را به تماشای این تریلر کوتاه دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

طبق آخرین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی ترساک روان‌شناختی The Medium قرار است در تاریخ ۹ بهمن ماه (۲۸ ژانویه ۲۰۲۱) به‌صورت انحصاری برای پی سی، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس روانه بازار شود. البته باید توجه داشته باشید که مشترکین سرویس گیم پس نیز از  همان روز اول عرضه بازی، می‌‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

اگر سبک مورد علاقه شما هم بازی‌های ترسناک است، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در خصوص بازی The Medium را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده