نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۳

بازی The Medium تا اوایل سال ۲۰۲۱ تاخیر خورد

طبق اعلام استودیو بلوبر تیم، بازی ترسناک The Medium به‌خاطر مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و همینطور همزمان نشدن با انتشار «بازی‌های دیگر»، با تاخیری تقریبا ۱.۵ ماهه عرضه خواهد شد.

همین چند وقت پیش بود که استودیو بلوبر تیم تاریخ انتشار بازی ترسناک و نسل نهمی The Medium را اعلام کرد و کاربران کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و همینطور پی‌ سی منتظر بودند تا در تاریخ ۲۰ آذر این اثر را تجربه کنند. بااین‌حال طبق اعلام سازندگان، این بازی تأخیر خورده و حال قرار است در تاریخ ۹ بهمن (۲۸ ژانویه ۲۰۲۱) روانه بازار شود. 

استودیو بلوبر تیم در متن توییت خود، اعلام کرده که این تصمیم اولا به‌خاطر وضعیت فعلی ناشی از شیوع ویروس کرونا در لهستان و همچنین همزمان نشدن عرضه بازی با آثار دیگر گرفته شده است. با اینکه بلوبر تیم به بازی خاصی اشاره نکرده، ولی احتمالا منظور آن‌ها بازی Cyberpunk 2077 است که چندی پیش تا ۲۰ آذر تأخیر خورد و در نتیجه با تاریخ انتشار قبلی بازی The Medium همزمان شد. چنین اتفاقی اخیرا برای بازی Everspace 2 هم رخ داد و سازندگان این بازی رسما اعلام کردند که برای همزمان نشدن آن با سایبرپانک، بازی را دیرتر عرضه خواهند کرد. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده