نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۵

نسخه آزمایشی رایگان بازی F1 2020 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد

استودیوی کدمسترز در جدیدترین اقدام خود برای کاربران کنسول‌های نسل هشتمی، یک نسخه آزمایشی رایگان از بازی F1 2020 را به‌منظور تجربه تعدادی از حالت‌های آن منتشر کرد.

امسال نیز استودیوی کدمسترز به‌رسم سنت هرساله نسخه جدیدی از مجموعه فرمول یک خود را روانه بازار کرد. اثری که توانست به‌لطف ارائه حالت‌ها و بخش‌های متنوع و باکیفیت، عاشقان بازی‌های ریسینگ و البته منتقدان را راضی نگه‌دارد.

درحالیکه حدود پنج ماه از زمان عرضه رسمی بازی F1 2020 می‌گذرد، درجدیدترین اخبار بازی، استودیوی کدمسترز، خالق و ناشر بازی، نسخه محدود و رایگانی از ساخته خود را برای دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه کرد. افرادی که هنوز برای خرید بازی F1 2020 شک‌وتردید داشتند، می‌توانند با این نسخه آزمایشی به تعدادی از حالت‌ها و پیست‌های بازی دسترسی داشته باشند.

افرادی که این نسخه را دریافت کنند، قادر خواهند بود تا ازطریق ویژگی اسپلیت اسکرین با یکی از دوستان خود به رقابت بپردازند. خوشبختانه اگر تبحر خاصی در رانندگی و بازی‌های ریسینگ هم نداشته باشید، در این نسخه حالتی برای شما تعبیه شده که کنترلر ماشین را برای شما راحت‌تر می‌کند. این قسمت برای کسانی مناسب است که همیشه از بازی‌های شبیه‌ساز به‌دلیل سخت بودن آن‌ها فراری هستند.

گیم پلی بازی F1 2020

حالت بعدی My Team است که طی آن کاربر می‌تواند یک تیم و هم‌تیمی برای خود انتخاب کرده و در طول یک فصل مسابقات‌ متعددی را انجام دهد. این رقابت‌‌ها در شهر ملبورن کشور استرالیا در جریان است؛ ولی در صورت تهیه نسخه کامل بازی، این امکان برای شما فراهم می‌شود که ادامه مسابقات را دنبال کنید.

باوجود تمام این حالت‌های بازی، اما بخش کریر یا داستانی و همچنین بخش آنلاین آن در نسخه آزمایشی رایگان F1 2020 وجود ندارند. بازی F1 2020 شامل ۲۱ پیست مختلفی است که طبق برنامه‌ اصلی مسابقات، گیمرها در هرکدام به‌رقابت خواهند پرداخت.

بازی F1 2020 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. حال اگر شما هم نسخه امسال این سری را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده