نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۰

ویدیو گیم پلی بازی Cyberpunk 2077 روی PS4 فاش شد

ظاهراً نسخه‌های فیزیکی بازی Cyberpunk 2077 به‌دست برخی افراد رسیده و در ادامه یک ویدیو ۲۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی نسخه پلی استیشن 4 بازی فاش شده است.

توجه: این ویدیو بخش‌های زیادی از محتوای بازی Cyberpunk 2077 را اسپویل می‌کند
.
.
.

اخیراً ویدیویی از گیم‌پلی بازی اکشن و نقش آفرینی Cyberpunk 2077 را روی کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس مشاهده کردیم. لذا نسخه پلی استیشن این بازی مورد انتظار، تنها موردی است که تاکنون در عمل دیده نشده است. سی دی پراجکت رد اعلام کرده که تصاویر مربوط‌به گیم‌پلی این نسخه از بازی نیز به‌زودی منتشر خواهد شد. اما به‌نظر می‌رسد که یک ویدیو نسبتاً طولانی از اجرای بازی سایبرپانک 2077 روی پلی استیشن 4 زودتر از موعد فاش شده است.

ظاهراً این بازی چند هفته زودتر از زمان عرضه رسمی خود در دسترس برخی کاربران قرار گرفته و حالا وبسایت Twisted Voxel اقدام به انتشار ویدیو فاش شده از گیم‌پلی نسخه پلی استیشن 4 این بازی کرده است. فردی که این ویدیو ۲۰ دقیقه‌ای را در اینترنت آپلود کرده، تصاویر گیم‌پلی این بازی را از دقایق ابتدایی داستان بخش Nomad به نمایش گذاشته است. اکثر ویدیوهایی که با این نام در یوتیوب منتشر شده خیلی سریع حذف شده است اما شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، حداقل تازمانی که از روی سایت برداشته نشده، به این ویدیو دسترسی داشته باشید.

نمایی از گیم پلی بازی Cyberpunk 2077

همان‌طور که در این ویدیو دیده می‌شود، جلوه‌های گرافیکی بازی به خوبی پیش نمایش‌هایی که تاکنون مشاهده کردیم نیستند؛ البته انتظار می‌رود آپدیت‌های بزرگ روز عرضه بازی با هدف تنظیم و اصلاح جلوه‌های بصری بازی این مسئله را حل کنند. جا دارد مجدداً اشاره کنیم که باتوجه به دسترسی شماری از کاربران به بازی، نسبت به اطلاعات اسپویل کننده داستان بازی آگاهی داشته باشید.

درصورتی مجدداً شاهد تعویق زمان انتشار این بازی نباشیم، Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان، پی سی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. نسخه فیزیکی این بازی در دو دیسک بلوری عرضه می‌شود.

مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه پی سی این بازی به‌تازگی به‌روزرسانی شده که شما می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب پیش رو، در اینباره بیشتر بخوانید. همچنین اپیزود پنجم برنامه‌ی تبلیغاتی نایت‌سیتی وایر نیز به‌تازگی پخش شده که ویدیو آن در این لینک قابل دسترسی خواهد بود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده