// یکشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۰

دیدن از مکان‌های واقعی Ghost of Tsushima در یک برنامه‌ی تلویزیونی ژاپنی

یک برنامه‌ی تلویزیونی ژاپنی در جدیدترین قسمت خود به‌سراغ بازدید از مکان‌های واقعی نشان‌داده‌شده‌ در بازی Ghost of Tsushima و تاریخ و فرهنگ آن جزیره رفته است.  

می‌دانیم که Ghost of Tsushima توسط استودیوی ساکر پانچ ساخته شده که یک شرکت آمریکایی است. بااین‌حال، این بازی در ژاپن نیز مورد استقبال و تحسین بسیار قرار گرفته است. حال طبق جدیدترین اخبار مرتبط با دنیای بازی، کانال تلویزیونی TBS در ژاپن دیروز با پخش ۱۵۷۶مین برنامه‌ی محبوب Sekai Fushigi Hakken (رازهای جهان را کشف کنید) سری به جزیره‌ی سوشیما در ژاپن زده و مجری برنامه در نقاط دیدنی آن که در بازی گوست آو سوشیما نمایش داده شده، به گشت‌و‌گذار می‌پردازد.

یویی کیتامورا که یک بازیگر است در این برنامه به‌عنوان مجری حضور دارد. او که خود یک گیمر و یکی از طرفداران پروپاقرص بازی Ghost of Tsushima است، به گشت‌و‌گذار در جزیره‌ی سوشیما می‌پردازد و زیبایی‌های جزیره، تاریخ آن و مناطق الهام گرفته شده‌ی بازی‌ از این جزیره را مرور می‌کند. کیتامورا همچنین سری به موزه‌ای در نزدیک منطقه‌ی تاکاشیما می‌زند تا از آثار باستانی و عتیقه‌های به‌جای‌مانده از حمله‌ی مغول‌ها دیدن کند.

نیت فاکس، کارگردان بازی Ghost of Tsushima نیز در این برنامه به‌صورت خیلی کوتاه حضور دارد. با اینکه کل برنامه به زبان ژاپنی است، دیدن نقشه‌ی یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ به‌صورت واقعی و تماشای مکان‌ها و فرهنگ پشت ساخت این بازی زیبا خالی از لطف نیست. شما می‌توانید تریلر معرفی این برنامه را در ادامه تماشا کنید. همچنین اگر تمایل به دیدن کامل این اپیزود دارید، می‌توانید ازطریق لینک یوتیوب آن را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Ghost of Tsushima درحال‌حاضر برای کنسول پلی استیشن 4 دردسترس است. همچنین اخیرا خبری منتشر شده مبنی بر اینکه این بازی محبوب توانسته بیش از ۵ میلیون نسخه بفروشد. چندوقت پیش نیز باخبر شدیم که گوست آو سوشیما رکورد پرسرعت‌ترین فروش یک بازی فرست پارتی پلی استیشن 4 را ثبت کرده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.  


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده