نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۰

آمار و ارقام فعالیت بازیکنان در Ghost of Tsushima: Legends خیره کننده بوده است

سونی بعد از گذشت چند هفته از زمان انتشار حالت رایگان و چندنفره Legends در بازی Ghost of Tsushima اقدام به انتشار یک سری اعداد و ارقام از نحوه عملکرد بازی در این مدت کرده است.

بازی Ghost of Tsushima اوایل امسال در میان موفقیت‌های متعددی که در زمینه تبلیغات و همچنین بازخورد مثبت منتقدان دریافت کرد، به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه شد. به‌گفته سونی، میزان موفقیت این بازی فراتر از انتظارات توسعه‌دهندگان و ناشر این بازی بوده و به خوبی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. اما بعد از گذشت مدتی از شروع بسیار خوب این بازی، خبر انتشار یک حالت رایگان و چندنفره به نام Legends مجدداً مورد استقبال طرفداران قرار گرفت. حالا سونی اقدام به انتشار یک سری اطلاعات جدید از آمار و ارقام عملکرد این حالت جدید در طول یک ماه گذشته کرده که شرایط قابل قبول Ghost Of Tsushima: Legends را نشان می‌دهد.

اکانت توییتر رسمی پلی استیشن در پست جدید خود یک سری آمار و اطلاعات از تعداد بازیکنان و سایر جزئیات مربوط‌به نحوه عملکرد Ghost Of Tsushima: Legends ارائه کرده که نشان می‌دهد در عرض دو هفته بعد از انتشار این بازی، بیش از ۱۱ میلیون مأموریت در حالت Legends توسط بازیکنان انجام گرفته است. دراین‌میان رقم قابل‌توجه ۱.۳ میلیارد کاراکتر از نیروهای دشمن توسط بازیکنان کشته شده و Assassin محبوب‌ترین کلاسی بوده که توسط ۳۰ درصد از مجموع بازیکنان مورد استفاده قرار گرفته است. این اعداد برای حالتی که کمتر از یک ماه از زمان انتشار آن می‌گذرد، بسیار خوب و قابل احترام به شمار می‌رود.

یکی از کلاس های بازی Ghost Of Tsushima: Legends

حساب کاربری توییتر ساکر پانچ چندی پیش اعلام کرده بود که کاربران از همان روز عرضه پلی استیشن 5 می‌توانند Ghost of Tsushima را ازطریق Backward Compatibility روی PS5 خود تجربه کنند. همچنین بازی از ویژگی Game Boost هم پشتیبانی خواهد کرد. بدین ترتیب، Ghost of Tsushima با نرخ فریم ۶۰ برثانیه اجرا خواهد شد. یکی از ویژگی‌های این بازی، سرعت بارگذاری بسیار بالای آن به‌هنگام استفاده از Fast Travel بود. ساکر پانچ در توییت دیگری اعلام کرده «فقط منتظر بمانید تا سرعت لود شدن صفحات را روی PS5 تماشا کنید.»

Legends یک آپدیت رایگان برای بازی Ghost of Tsushima است که هم‌اکنون روی کنسول‌های پلی استیشن 4 قابل دریافت است. توسعه‌دهندگان این بازی در استودیوی ساکرپانچ (Sucker Punch) اخیراً از جذب نیروی جدید در شماری از مهم‌ترین موقعیت‌های شغلی این شرکت جهت آغاز پروژه آینده خود خبر دادند. شما می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب پیش رو، دراینباره بیشتر بخوانید.

گیم پلی بازی Ghost Of Tsushima: Legends

گوست آو سوشیما در نقد و بررسی زومجی نیز نمره بسیار خوب ۹ را به خود اختصاص داده است. علی گودرزی در بخشی از مقاله بررسی خود می‌نویسد:

«گوست او سوشیما نه‌تنها رویای دیرینه‌ی سامورایی شدن در جهان بازی‌ها را برآورده می‌کند، بلکه به یکی از برترین آثار جهان‌باز نسل هشتم نیز تبدیل می‌شود. ساخته‌ی جدید استودیوی ساکرپانچ با روایت یک داستان حماسی و شورانگیز و طراحی یک دنیای فوق‌العاده پویا که در آن، فعالیت‌هایی پرتعداد، عمیق و متنوع جاخوش کرده‌اند، بازیکنان را در خودش حل می‌کند.»


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده