// پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۵

فروش Ghost of Tsushima از ۵ میلیون نسخه عبور کرد

سونی اعلام کرد که بازی Ghost of Tsushima در طی چهار ماه توانسته است بیش از پنج میلیون نسخه فروش داشته باشد.

بازی Ghost of Tsushima از استودیو Sucker Punch اوایل امسال به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه شد و توانست نظر مثبت منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند. این بازی یکی از مهم‌ترین بازی‌های منتشر شده‌ی پلی استیشن در سال میلادی جاری محسوب می‌شود اما به‌دلیل اینکه بازی Ghost of Tsushima یک IP جدید است سونی بابت عملکرد این بازی در بازار کمی محتاط بود. حال به نظر می‌رسد عملکرد این بازی از پیش‌بینی‌های اولیه پیشی گرفته است.

سونی در مقاله‌ی جدیدی که در نیویورک تایمز منتشر شد، اعلام کرد که بازی Ghost of Tsushima از زمان انتشار خود در اوایل تابستان امسال بیش از پنج میلیون واحد در سراسر جهان فروخته است. این رقم به این معنا است که این بازی توانسته به‌طور میانگین تعداد یک میلیون نسخه در ماه به فروش برساند. اگرچه ممکن است این اعداد در مقایسه با برخی دیگر از بازی‌های دیگر مانند بازی‌های Call of Duty یا The Last of Us Part II زیاد به نظر نرسد اما درواقع برای یک بازی کاملاً جدید عملکردی بسیار قوی محسوب می‌شود.

یكی از دلایل فروش مداوم بازی Ghost of Tsushima، به چگونگی حمایت پس از عرضه‌ی استودیو Sucker Punch از این بازی مربوط می‌شود. استودیو ساکرپانچ نه‌تنها به‌طور منظم به‌روزرسانی‌های متعددی برای این بازی منتشر کرده است، بلکه انتشار حالت‌های کاملا جدید بازی مانند Legends، که یک تجربه کوواپ مولتی پلیر است، در طی هفته‌های اخیر جان تازه‌ای در این بازی دمیده است. باتوجه‌به اینکه بازی Ghost of Tsushima برای پلی استیشن ۵ نیز بهینه‌سازی شده است حمایت‌های پس از عرضه از این بازی ادامه دار خواهد بود.

باتوجه‌به موفقیت بازی و این واقعیت که به نظر می‌رسد استودیوی Sucker Punch برای سمت «نویسنده‌ی داستانی» نیرو استخدام می‌کند، ساخت دنباله‌ی بازی Ghost of Tsushima کاملاً محتمل به نظر می‌رسد. اگر دنباله‌ی این بازی ساخته شود مطمئناً در سال‌های آینده شاهد عرضه‌ی این بازی روی پلی استیشن ۵ خواهیم بود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده