نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

فایل‌های ذخیره نسخه پلی استیشن 4 بازی اسپایدرمن هم‌اکنون قابل انتقال روی نسخه ریمستر هستند

اینسامنیاک گیمز اعلام کرد که درصورتیکه هم نسخه عادی و هم نسخه ریمستر بازی Marvel’s Spider-Man به‌ آخرین نسخه به‌روز شده باشند، می‌توان فایل‌های ذخیره خود را منتقل کرد.

یکی از محبوب‌ترین و البته موفق‌ترین بازی‌های انحصاری نسل هشتم سونی را باید به ساخته استودیوی اینسامنیاک گیمز نسبت داد. بازی ابرقهرمانی Marvel’s Spider-Man به‌لطف گیم‌پلی روان و دنیای جذاب آن توانست بیش‌از بیست میلیون نسخه در سراسر جهان به‌فروش برسد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که تیم سازنده چندی پیش نسخه ریمستر این بازی را با اعمال بهبودهایی برای کنسول پلی استیشن 5 معرفی کرد. 

استودیوی اینسامنیاک گیمز پیش‌از انتشار بازی Marvel’s Spider-Man Remastered اعلام کرده بود که در آینده یک به‌روزرسانی برای بازی در دسترس قرار خواهد کرفت تا کاربران بتوانند فایل‌های ذخیره را به نسخه جدید انتقال دهند. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تیم سازنده به وعده خود عمل و این امکان را برای کاربران پلی استیشن 5 فراهم کرد.

البته باید توجه داشته باشید که قبل از انجام این کار باید بازی Marvel’s Spider-Man روی پلی استیشن 4 و همین‌طور نسخه ریمستر آن روی پلی استیشن 5 به آخرین نسخه (آپدیت ۱.۱۹ برای نسخه اصلی و ۱.۰۰۱.۰۰۰ برای PS5) به‌روزرسانی شده باشند. پس از این مرحله، روی کنسول پلی استیشن 4 در بخش منوی اصلی فایل‌های ذخیره خود را روی سرویس ابری آپلود کرده و سپس به‌راحتی تمام این اطلاعات به نسخه ریمستر بازی روی PS5 انتقال پیدا می‌کنند. 

علاوه‌بر این موضوع، اینسامنیاک گیمز تاکید کرد که مشکل Rest Mode کنسول هنگام تجربه بازی روی پلی استیشن 5 نیز برطرف شده است. 

اگر شما هم از طرفداران این بازی هستید، لطفا نظرات خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده