نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۲

بازی Marvel’s Spider-Man Remastered دارای ۵ تروفی تازه است

بازی Marvel’s Spider-Man Remastered پنج تروفی تازه در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد که همگی دست‌یافتنی به نظر می‌رسند.

بازی Marvel’s Spider-Man Remastered نوید ارتقای پُروپیمانی فراتر از نسخه‌ی سال ۲۰۱۸ را به بازیکنان می‌دهد که از لباس‌های تازه گرفته تا پیتر پارکر بازطراحی شده و موارد دیگری را برای بازی به ارمغان می‌آورد. البته لباس‌های نسخه‌ی بازسازی در دسترس دارندگان نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی Marvel’s Spider-Man نیز قرار می‌گیرد. یکی از این موارد اضافی تروفی‌های جدیدی است که حالا دقیقاً می‌دانیم که تعداد آن‌ها از پنج تروفی فراتر نمی‌رود.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که «اکسوفیز» از فهرست کامل تروفی‌های بازی Marvel’s Spider-Man Remastered رونمایی کرده است که شامل پنج تروفی جدید می‌شود. این تروفی‌ها از بازیکنان می‌خواهد که یکی از پایگاه‌های دشمنان را بدون آسیب دیدن تمام کنند، کمبویی شامل ۱۰۰ ضربه‌ی پیاپی بزنند، در چالش تسک‌مستر رتبه‌ی آلتیمیت را کسب کنند، همه‌ی بنچمارک‌های بازی را به بالاترین سطح برسانند و سطح تمام گجت‌ها را به بیشترین میزان افزایش دهند. همه‌ی این تروفی‌ها دست‌یافتنی به نظر می‌رسند و بازیکنان را هر چه بیشتر در بازی غرق می‌کنند.

بازی Marvel’s Spider-Man Remastered در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰) در دسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد، اما تنها با نسخه‌ی آلتیمیت بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ارائه می‌شود. شرکت سونی هیچ برنامه‌ای برای انتشار جداگانه‌ی نسخه‌ی بازسازی ندارد و از ارتقاء رایگان پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 آن نیز خبری نیست. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده