نویسنده: رضا اسکندری
// پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۰

بازی Marvel’s Spider-Man 2 توسط اینسامنیاک در حال ساخت است

با تایید استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز، بازی Marvel’s Spider-Man 2 مراحل ساخت خود را طی می‌کند. داستان پیتر پارکر همچنان ادامه خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز تایید کرد که بازی Marvel’s Spider-Man 2 مراحل ساخت خود را طی می‌کند و طرفداران پیتر پارکر می‌توانند شاهد نسخه‌ی جدید این بازی باشند. همان‌طور که می‌دانید هفته‌ی گذشته در مراسم رونمایی از بازی‌های کنسول پلی ‌استیشن 5، بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales برای این کنسول معرفی شد؛ با معرفی این بازی سؤال‌هایی برای دوست‌داران بازی‌‌های ویدیویی پیش آمد که این بازی چه تاثیری بر آینده‌ی این مجموعه خواهد داشت؟ آیا Miles Morales یک ادامه‌ی کامل برای این مجموعه خواهد بود؟ آیا شخصیت مایلز مورالز تنها شخصیت Spider Man خواهد بود که ما در آینده خواهیم دید؟ داستان پیتر پارکر چه خواهد شد؟ خوشبختانه یکی از توسعه‌دهنگان استودیوی اینسامنیاک با انتشاری مطلبی به این سوالات جواب داد.

بازی Spider-Man Miles Morales

برایان هورتون، مدیر نوآوری بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales با انتشار یک پست در وبسایت پلی‌استیشن، اطلاعات جدید و مهمی را درباره‌ی آینده‌ی این مجموعه به مخاطبان خود داد؛ هورتون بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را به‌صورت مستقیم با بازی Uncharted: The Lost Legacy مقایسه کرد که یک نسخه‌ی کوچک‌تر ولی بسیار تحسین برانگیز از بازی Uncharted 4: A Thief’s End بود. برایان هورتون علاوه‌بر انتشار اطلاعاتی از جزییات جدیدترین پروژه‌ی استودیوی اینسامنیاک، اشاراتی به پروژه‌های آینده این شرکت نیز کرد. او با اشاره به این موضوع که برایان اینتیهار، مدیر نوآوری مجموعه‌ی Marvel’s Spider-Man، در حال کارکردن روی پروژه‌ی جدیدی از این مجموعه است. او در ادامه افزود:

کار کردن با برایان فوق‌العاده است، او کارگردان نسخه‌ی اول Spider-Man بود و در حال حاضر درحال کار روی جزییات جدید و پروژه‌ی جدید دنیای اسپایدرمن است.

او سپس با اشاره به شخصیت محبوب پبتر پارکر که در بازی Spider-Man: Miles Morales حضور نخواهد داشت، افزود:

نگران نباشید، ما هنوز داستان‌های بسیاری برای پیتر در نظر داریم و در حال کار روی آن‌ها هستیم ولی شخصیت پیتر پارکر در بازی مایلز مورالس حضور نخواهد داشت. این بازی یکی از مهم‌ترین نسخه‌های و قسمت‌های جهان Spider Man خواهد بود که شما از داستان آن بسیار لذت خواهید بود. 

بازی Spider-man

باتوجه‌به این اطلاعات و اخبار می‌توان مطمئن بود که استودیوی‌ بازی‌سازی Insomniac در حال ساخت نسخه‌ی رسمی بازی Spider-Man است. این حقیقت که داستان پیتر پارکر هنوز به انتهای خود نرسیده است و این موضوع که برایان اینتیهار در حال کار روی ادامه‌ی این مجموعه است به ما این اطمینان را می‌دهد که در آینده ادامه‌ی رسمی این مجموعه را خواهیم دید. در گذشته اینتیهار به‌صورت شفاف از داستان مدنظر خود برای ادامه‌ی این مجموعه رونمایی کرد و شاید این داستان به The Black Suit saga ربط داشته باشد. او در رابطه با این موضوع گفت:‌

این داستان یکی از بهترین‌ داستان‌های مجموعه اسپایدرمن است که به‌طور لذت بخشی پیچیده خواهد بود.

او در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۸ در ادامه‌ی این موضوع گفت:

این داستان باید ساخته شود و باید به شیوه‌ی استودیوی اینسامنیاک ساخته شود.

این موضوع که اطلاعات بسیار کمی از بازی Miles Morales در رویداد اخیر سونی منتشر شد، غافلگیر کننده نیست ولی این مصاحبه‌ها و اخبار به ما این ایده را می‌دهند که پس از مایلز مورالز، شاهد چه پروژه‌هایی خواهیم بود. به‌احتمال فراوان به‌ این زودی درباره‌ی بازی Marvel’s Spider-Man 2 اطلاعات زیادی نخواهیم شنید ولی این مسئله واضح است که این بازی مراحل ساخت خود را برای کنسول پلی‌استیشن 5 طی می‌کند. خوشبختانه بازی Spider-Man: Miles Morales با عرضه‌ی کنسول جدید سونی عرضه خواهد شد تا کمی ما را در جریان داستان‌های جدید دنیای مرد عنکبوتی قرار دهد. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده