نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۹

فروش Marvel’s Spider-Man از مرز ۲۰ میلیون نسخه عبور کرد

یکی از مدیران پلی استیشن به‌تازگی اعلام کرد فروش بازی Marvel’s Spider-Man پس از گذشت دو سال از زمان عرضه از مرز ۲۰ میلیون نسخه در سراسر جهان عبور کرده است.

سال ۲۰۱۸ بود که استودیوی اینسامنیاک گیمز اثری انحصاری از دنیای یکی از محبوب‌ترین شخصیت های مارول یعنی اسپایدرمن را برای پلی استیشن 4 روانه بازار کرد. بازی Marvel’s Spider-Man توانست از همان روز اول موفق ظاهر شده و به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پلی استیشن 4 شناخته شود.

حال در جدیدترین اخبار بازی، دیوید بول، مدیر ارشد بخش بازاریابی پلی استیشن، ساعاتی پیش اعلام کرد که بازی Marvel’s Spider-Man پس از گذشت دو سال از زمان عرضه، بیش‌از ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که این بازی ابرقهرمانی تا پایان ماه ژوئیه ۲۰۱۹ توانسته بود حدود ۱۳.۲ میلیون نسخه فروش داشته باشد. 

بازی Marvel’s Spider-Man تنها در سه روز ابتدایی خود با فروش سه میلیون نسخه لقب سریع‌ترین فروش در میان بازی‌های سونی را به‌خود اختصاص داده بود. این رکورد تاریخی تا پیش‌از عرضه بازی The Last of Us Part 2 نیز همچنان در انحصار استودیوی اینسامنیاک گیمز و اسپایدرمن قرار داشت.

در حال حاضر بازی Marvel’s Spider-Man روی کنسول پلی استیشن 4 در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. این در حالی است که کاربران کنسول پلی استیشن 5 نیز می‌توانند نسخه ریمستر آن را تجربه کنند. 

حال باید منتظر ماند و دید Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نیز می‌تواند عملکرد مثبت اسپایدرمن را ادامه دهد و از نظر مالی برای تیم سازنده خود موفقیت‌هایی به‌ارمغان آورد یا خیر. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.ّ


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده