نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۷

پروژه جدید سازنده بازی هیتمن فردا معرفی می‌شود

استودیوی IO Interactive، سازنده بازی هیتمن، فردا ازطریق کانال یوتیوب از بازی جدید خود با همکاری شرکت برادران وارنر رونمایی خواهد کرد.

طی سال جاری بود که استودیوی IO Interactive، سازنده بازی هیتمن، ساخت بازی Hitman 3 را تایید کرد که قسمت جدید این بازی قرار است در اوایل سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های نسل هشتم و نهم کنسول‌ها منتشر شود. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که استودیوی IO Interactive علاوه‌بر کار روی هیتمن 3، در حال ساخت یک بازی کاملا جدید و متفاوت از دنیای هیتمن است. IO Interactive اعلام کرد که فردا ساعت ۱۷:۳۰ به‌وقت ایران ازطریق کانال یوتیوب رسمی این استودیو، بازی جدید خود را معرفی خواهد کرد. در همین رابطه چندی پیش مشخص شده بود که IO Interactive و برادران وارنر در حال همکاری برای تولید و ارائه یک تجربه جدید هستند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس نیست و تا فردا باید صبر کنیم. درخصوص بازی هیتمن 3، داستان این نسخه قرار است درکنار دوبی در کشور انگلستان و منطقه Dartmoor نیز روایت شود. همانند گذشته، در بازی Hitman 3 مراحل و پیشرفت‌هایی که در نسخه‌های قبلی کسب شده نیز برای گیمرها قابل دستیابی هستند.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بازی هیتمن 3 قرار است در تاریخ یک بهمن‌ماه (۲۰ ژانویه ۲۰۲۱) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استشین 5، پی سی، گوگل استیدیا و همچنین ازطریق سیستم ابری برای نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

حال باید منتظر ماند و دید تا کمتر از ۲۴ ساعت آینده IO Interactiveّ چه دستپختی را برای گیمرها تدارک دیده است. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده