// سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۹

حالت‌های Ghost Mode و Sniper Assassin از بازی Hitman 3 کنار گذاشته شده است

باتوجه‌به اطلاعات منتشر شده از سوی IO Interactive برخی از بخش‌های محبوب سری Hitman در نسخه‌ی جدید وجود نخواهند داشت.

در جریان مراسمی که چندی پیش شرکت سونی برای معرفی بازی‌های پلی ‌استیشن 5 برگزار کرده بود از نسخه‌ی جدید سری Hitman رونمایی شد. حال در جریان آخرین اخبار بازی، به‌تازگی IO Interactive اطلاعلات ناامیدکننده‌ای درباره‌های حالت موجود و حذف شده‌ی بازی Hitman 3 منتشر کرده است. با توجه با اطلاعات منتشر شده حالت‌های Ghost Mode و Sniper Assassin هر دو حذف خواهند شد.

Ghost Mode یک تجربه‌ی چنده نفره‌ی رقابتی بود که در بازی Hitman 2 معرفی شد. در این حالت به دو بازیکن اجازه داده می‌شد که در اهداف یکدیگر دخالت کرده و فعالیت‌های یکدیگر را خنثی کنند. IO Interactive با اعلام عدم حضور این بخش در Hitman 3 همچنین اشاره کرد که سرورهای آن نیز در تاریخ ۳۱ اوت (۱۰ شهریور) بسته خواهند شد. آیتم The Phantom Suit که مخصوص بخش Ghost در Hitman 2 بود به‌طور جداگانه برای آزاد کردن در Hitman 3 وجود خواهد داشت. 

شما می‌توانید تریلر حالت واقعیت مجازی بازی Hitman 3 را در پایین مشاهده کنید:

دانلود تریلر از آپارات

حالت Sniper Assassin نیز یک بخش کاملا متفاوت بود که در نسخه‌ی اصلی Hitman معرفی شد. این بخش در ادامه‌ با پیشرفت‌هایی در Hitman 2 قرار گرفت. در این بخش باید به وسیله یک اسلحه‌ی اسنایپر اهداف خود را از فاصله‌های دور نابود کنید. تمامی نقشه‌های این بخش از نسخه‌های اول و دوم به Hitman 3 و تنها به‌صورت تک‌نفره راه پیدا خواهند کرد. مانند حالت Ghost Mode، سرورهای بخش Sniper Assassin نیز غیر فعال خواهند شد، ولی هنوز تاریخی دقیقی برای آن اعلام نشده است؛ به جز اینکه این اتفاق پیش از انتشار Hitman 3 رخ خواهد داد.

درکنار این اخبار IO Interactive اعلام کرد که بخش‌های Elusive Targets ،Escalations و Contracts به Hitman 3 باز خواهند گشت. درواقع به جز بخش Elusive Targets که با به‌روزرسانی منتشر می‌شود، سایر موارد مانند قبل خواهند بود.

بازی Hitman 3 در ماه ژانویه ۲۰۲۱ (دی یا بهمن ۱۳۹۹) برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پلی ‌استیشن 5، ایکس ‌باکس سری ایکس، پی سی و همچنین سرویس گیمینگ گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. همچنین IO Interactive چندی پیش از نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی نیز رونمایی کرد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده