// چهار شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

بازی Star Wars جدیدی توسط استودیوی Zynga ساخته می‌شود

شرکت Zynga با تأسیس استودیویی جدید قصد دارد بر ساخت یک بازی جنگ ستارگان با گرافیک خیره‌کننده و گیم‌پلی عمیق برای پلتفرم‌های موبایل تمرکز کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت بازی‌سازی Zynga به‌تازگی اعلام کرده که درحال تأسیس استودیوی بازی‌سازی جدیدی است که در دفتر آن‌ها در شهر آستین ایالت تگزاس مستقر می‌شود و قرار است روی یک «بازی موبایلی بزرگ کار کنند که در دنیای جنگ ستارگان اتفاق می‌افتد.»

هدایت این استودیوی تازه‌تأسیس برعهده‌ی جف هیکمن و متیو همبی، از افراد کهنه‌کار صنعت بازی قرار می‌گیرد و هدف اصلی آن‌ها قرار است همکاری با استودیوی NaturalMotion، از زیر‌مجموعه‌های زینگا درجهت توسعه‌ی یک بازی موبایلی جدید باشد. آن‌ها همچنین به‌دنبال استخدام ۲۵ نیروی جدید هستند تا بتوانند با استخدام افرادی با تجربه در سمت‌های مهندس ارشد، کارگردان طراحی و طراح ارشد مرحله، تفکر و دید بهتری درباره‌ی ساخت این بازی جدید به استودیو وارد کنند.

جف هیکمن، معاون ارشد در این استودیوی جدید می‌گوید: «به‌عنوان کسی که مدت طولانی است در شهر آستین زندگی می‌کند، می‌توانم بگویم از تعداد بسیار زیاد افراد با استعداد و خلاقی که در این شهر زیبا زندگی می‌کنند خبر دارم. ما معتقدیم استعدادهای این شهر کاملا با هدف ما برای خلق یک بازی AAA کنسول‌مانند برای پلتفرم‌های موبایل سازگار است؛ یک بازی که از گرافیک خیره‌کننده و گیم‌پلی عمیق و گیرا بهره ببرد.»

می‌دانیم که شرکت الکترونیک آرتز هنوز قراردادی انحصاری با دیزنی بر سر حق توسعه‌ و انتشار بازی‌های جدید استار وارز برای مخاطبان اصلی در صنعت ویدیو گیم در اختیار دارد. اما به‌نظر می‌رسد که دیزنی حق ساخت خاصی را به‌ برخی شرکت‌های بازی‌سازی واگذار می‌کند تا با برند Star Wars برای پلتفرم‌های موبایل، شبکه‌های اجتماعی، تبلت و اینترنت بازی بسازند. البته این به این معنی نیست که EA قرار نیست دیگر دستی در ساخت بازی‌های موبایلی جنگ ستارگان نداشته باشد، چراکه برای مثال، Star Wars: Galaxy of Heroes یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جنگ ستارگان روی دستگاه‌های اندرویدی و iOS است که EA تا به امروز از آن پشتیبانی کرده است.

تا زمانی‌که از این بازی جدید و داستان و گیم‌پلی آن اطلاعات بیشتر کسب کنیم، می‌توانید نقد و بررسی زومجی از آخرین بازی بزرگ منتشر شده در دنیای جنگ ستارگان، یعنی Star Wars: Squadrons را به ‌قلم محمد صادق تواضعی بخوانید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده