نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۷

استودیوی موتیو روی یک بازی اکشن معرفی نشده از مجموعه Star Wars کار می‌کند

استودیوی موتیو شرکت الکترونیک آرتز مشغول کار روی یک بازی اکشن معرفی نشده از مجموعه‌ی Star Wars است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیوی موتیو شرکت الکترونیک آرتز مشغول کار روی یک بازی اکشن معرفی نشده از مجموعه‌ی Star Wars (جنگ‌های ستاره‌ای) است. براساس گزارش رسانه‌های مختلف، خبر توسعه‌ی نسخه‌ی دیگری از بازی‌های Star Wars به‌شکل یک آگهی شغلی تازه برای جذب یک «توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزار» منتشر شده است. توسعه‌دهنده‌ی بازی Star Wars Squadrons در ماه اکتبر اعلام کرد که بر روی «چندین پروژه‌ی معرفی نشده» کار می‌کند که ظاهراً نسخه‌ی جدید بازی جنگ ستارگان یکی از این پروژه‌ها خواهد بود.

پاتریک کلاوس، مدیرکل استودیوی موتیو در این‌باره اظهار داشت: «ما علاوه‌بر بازی Star Wars: Squadrons روی چندین پروژه‌ی معرفی نشده نیز کار می‌کنیم. ایجاد نوآوری دشوار است، ولی درعین‌حال هیجان‌انگیز و انرژی‌بخش نیز خواهد بود. ما در مأموریت تازه‌ی خود موارد بسیاری را امتحان می‌کنیم و ایده‌های زیادی را مورد بررسی قرار می‌دهیم؛ چرا که آزمایش و تکرار برای یافتن چیزهای عالی لازم و مفید است. تیم ما بسیار بااستعداد است و همه در تلاش هستیم تا بازی‌های جاه‌طلبانه‌ای بسازیم که مرزهای انتظارات بازیکنان را اکنون و در آینده جابه‌جا کند.»

بازی Star Wars Squadrons ماه گذشته در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت. این بازی در همه‌ی پلتفرم‌ها از قابلیت کراس-پلی پشتیبانی می‌کند و امکان تجربه‌ی آن با هدست‌های واقعیت مجازی و دسته‌های خلبانی در پلی استیشن 4 و کامپیوتر نیز وجود دارد. بازی Star Wars Squadrons اخیراً به مناسبت پخش فصل دوم سریال The Mandalorian (مندلورین) شبکه‌ی دیزنی پلاس میزبان به‌روزرسانی جدیدی شد که مجسمه‌ی بیبی یودا برای داشبورد، یک هولوگرام برای کابین خلبان، یک عکس برگردان و یک آویز تازه را به آن اضافه کرد.

بازی Star Wars Squadrons به واسطه‌ی گرافیک بصری چشم‌نواز، ارائه‌ی تعادل مناسب میان استارشیپ‌ها و طراحی متفاوت و بسیار خوب استارشیپ‌ها در بررسی زومجی نمره‌ی ۶.۵ را دریافت کرد که در خلاصه‌ای از آن می‌خوانیم: «بازی Star Wars: Squadrons از نظر داستانی ایده‌ی بسیار جالبی دارد، اما به‌خاطر شخصیت پردازی نامناسب، به هیچ‌وجه نمی‌تواند روی واقعی خود را به مخاطب نشان دهد و در بهترین حالت، یک داستان متوسط و زمینه‌سازی برای بخش‌ چندنفره را مشاهده می‌کنیم. با اینکه این بازی محصولی ۴۰ دلاری است، اما می‌توانست محتویات بیشتری برای بخش چندنفره داشته باشد تا بازیکنان پس از گذشت مدت کوتاهی از تجربه‌ی آن خسته نشوند.»


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده