// سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۵

شخصیت Venom به بازی فورتنایت اضافه می‌شود

بازی فورتنایت از فردا میزبان Venom، یکی از شخصیت های مجموعه مارول خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شخصیت Venom قرار است به بازی Fortnite اضافه شود. این کاراکتر را می‌توان زودتر از موعد طی محتوای Marvel Super Series به دست آورد. ونوم فردا همراه‌با Venom Cup به فورتنایت می‌آید. این رویداد که فردا ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) منتشر می‌شود، در واقع آخرین محتوا از برنامه Marvel Knockout Super Series است.

اگر شرایط شرکت در این رویداد را دارید، می‌توانید از فردا در Venom Cup شرکت کرده و شانس خود را برای آنلاک کردن زودهنگام اسکین ونوم امتحان کنید. علاوه‌بر دریافت این اسکین، شما فرصت دارید که انیمیشن ابراز احساسات (Emote) اختصاصی ونوم را به‌نام We Are Venom کسب کنید. همچنین رویداد Venom Cup شامل Marvel Knockout هم می‌شود که برای بازی دونفره طراحی شده است. ونوم کاپ برای تمام بازیکن دارای صلاحیت قابل تجربه کردن است که شرایط شرکت در آن شامل فعال بودن ورود دومرحله‌ای به حساب فورتنایت و داشتن لول ۳۰ به بالا است.

همچنین قرار است در تاریخ ۲۱ نوامبر (۱ آذر) Marvel Super Series تمام شود که جایزه‌ی آن میلیون دلار است. اگر شرایط ورود به این مسابقه را دارید، بهتر است که «مهارت‌های آموخته‌شده‌ی خود را در Marvel Knockout Cupها با توانایی سنتی خود در بازی های بتل رویال» ترکیب کنید تا در این حالت دونفره بتوانید دیگر زوج‌ها را شکست و سهم خود را از جایزه‌ی نقدی یک میلیون دلاری به‌دست آورید. اگر در این حالت از بازی حذف شوید، میزان تجهیزات و مصالح کسب‌شده به ۲۰ کاهش می‌یابد. علاوه‌بر این، حداکثر میزان دراختیار داشتن تجهیزات و مصالح، برای هر نوع از آن‌ها به عدد ۲۰۰ محدود می‌شود. برای کسب اطلاعات کامل‌تر از این رویداد می‌توانید به صفحه‌ی فورتنایت در وب‌سایت رسمی اپیک گیمز مراجعه کنید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده