نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۹

Ghost Rider به رویداد کراس اُور مارول در بازی فورتنایت می‌پیوندد

براساس اعلام اپیک گیمز، رویداد Ghost Rider Cup به‌عنوان بخشی از کراس‌اور بازی فورتنایت با دنیای مارول از فردا ۴ نوامبر آغاز می‌شود.

بعد از اینکه در روزهای گذشته تصاویر و جزئیات متعددی از اسکین Ghost Rider در بازی فورتنایت فاش شد، اپیک بالاخره از رویداد مخصوص گوست رایدر رونمایی کرد. فصل جاری بازی بتل رویال Fortnite میزبان یک رویداد کراس‌اور بزرگ با دنیای مارول است. بعد از اینکه در ابتدای این رویداد شاهد انتشار چندین اسکین مختلف از ابرقهرمانان دنیای مارول بودیم، به مرور اسکین‌ها و چالش‌های مختلفی در این رابطه منتشر شده که گوست رایدر جدیدترین مورد آن است.

لازم به ذکر است که اسکین گوست رایدر نیز دقیقاً به سبکی که برای Daredevil در نظر گرفته شده بود قابل دریافت است. چهارشنبه این هفته یک رقابت ویژه تحت عنوان Ghost Rider Cup در بخش ویژه Marvel Knockout آغاز می‌شود که با نجات دو نفر از اعضای گروه در حالت Marvel Knockout LTM (Trios) و تکمیل مسابقه، شانس قفل گشایی از اسکین گوست رایدر و Back Bling همراه آن را خواهید داشت. با مراجعه به صفحه اختصاصی این رویداد در وبسایت اپیک گیمز، می‌توانید جزئیات تکمیلی آن را مشاهده کنید.

معرفی رویداد گوست رایدر در بازی فورتنایت

در توییتی که برای معرفی این رقابت ازطریق اکانت رسمی فورتنایت منتشر شده، به چند نکته مهم در خصوص این رویداد اشاره می‌شود. اول اینکه برای شرکت در این مسابقه، باید لِوِل کلی شما حداقل به ۳۰ رسیده باشد. ضمن اینکه 2FA یا تأیید هویت دو مرحله‌ای باید برای حساب کاربری شما فعال بوده و تمامی اعضای گروه این شرایط را داشته باشند. افرادی که در هر چهار کاپ شرکت کرده باشند، گلایدر Nexus War را نیز دریافت خواهند کرد.

گوست رایدر آخرین اسکینی است که به‌عنوان بخشی از رویداد کراس‌اور مارول و Fortnite به این بازی اضافه می‌شود. این رویداد که اوایل امسال آغاز شده، تاکنون کاراکترهای متعددی از جمله آیرون من، ثور، شی-هالک، استورم و... را به بازی معرفی کرده است. البته دونالد ماسترد، مدیرعامل Epic Games هفته گذشته اعلام کرد که این تازه آغاز راه همکاری بین فورتنایت و مارول است. وی در ادامه اظهار داشته که در آینده برنامه‌ها و تبادلات متعددی بین این دو برنامه‌ریزی شده است.

Fortnite هم‌اکنون برای پی سی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل دریافت است. امکان تجربه بازی روی تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند به جز دستگاه‌های iOS نیز وجود دارد. بعد از اختلافات ایجاد شده بین اپل و اپیک گیمز، بازی فورتنایت موقتاً از فروشگاه‌های iOS و iPadOS حذف شده است. البته افرادی که قبلاً بازی را روی گوشی‌های خود نصب داشتند می‌توانند همچنان محتوای قبل از فصل چهارم از چپتر دوم بازی را تجربه کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده