نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۰

آپدیت پلی استیشن 5 جهت بهبود عملکرد سیستم ‌عامل منتشر شد

در حالیکه هنوز به‌صورت جهانی کنسول پلی استیشن 5 عرضه نشده اما سونی به‌تازگی اولین به‌روزرسانی با حجم ۸۶۶ مگابایت جهت بهبود عملکرد سیستم‌عامل را منتشر کرد.

بالاخره پس از سال‌ها انتظار پنج روز پیش یعنی در تاریخ ۲۲ آبان ماه نسل نهم کنسول‌های خانگی با عرضه محدود پلی استیشن 5 برای سونی و دوست‌داران آن شروع شد. نسلی که سونی قرار است با کنسول خود رقابت سختی را با مایکروسافت و ایکس باکس سری ایکس و سری اس تجربه کند.

درحالیکه هنوز به‌صورت جهانی پلی استیشن 5 عرضه نشده، اما باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش سونی اولین به‌روز رسانی کنسول خود را با هدف بهبود عملکرد سیستم‌عامل منتشر کرد. این به‌روزرسانی که با حجم ۸۶۶ گیگابایت عرضه شده، هنوز به‌طور دقیق و رسمی مشخص نیست که رفع چه مشکلاتی از کنسول را هدف قرار داده است.

اگر تاریخ کنسول‌های خانگی را مروری داشته باشید، به این نتیجه می‌رسید که در اکثر مواقع سری اول کنسول‌های جدید مشکلات ریز و درشتی را به‌همراه دارند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که کنسول پلی استیشن 5 نیز از این قاعده مستثنی نبوده؛ چرا که چندی پیش باگی در این کنسول گزارش شده که مانع از دانود بازی می‌شود و کاربران را مجبور به برگرداندن کنسول به تنظیمات کارخانه می‌کند.

برای انجام به‌روز رسانی در کنسول پلی استیشن 5 ابتدا باید به تنظیمات دستگاه رفته، سپس روی گزینه سیستم، نرم افزار سیستم، تنظیمات و آپدیت نرم افزار سیستم زده و در نهایت گزینه به‌روزرسانی را انتخاب ‌کنیم.

حال باید منتظر ماند و دید پنج‌شنبه این هفته همزمان با عرضه کنسول پلی استیشن 5 در سایر نقاط جهان، باگ‌ها و مشکلات جدیدی گریبان‌گیر سونی و کاربران می‌شود یا خیر. 


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده