// دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۲

مندلورین و بیبی یودا در حساب توییتری ایکس باکس گیم پس دیده‌ شدند

تصویر جدیدی در حساب توییتری ایکس باکس گیم پس به‌اشتراک گذاشته شده، ممکن است اشاره به عرضه‌ی محتوایی از دنیای جنگ ستارگان برای این سرویس داشته باشد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب توییتری سرویس ایکس باکس گیم پس با انتشار تصویری از Mandalorian و Baby Yoda (یا بچه یودا) از نزدیک بودن اعلام اخباری درمورد دنیای جنگ ستارگان برای این سرویس خبر می‌دهد. این حساب درکنار به‌اشتراک‌گذاری عکسی که در زیر می‌بینید، نوشته: «تمام حرفمان این است که ما بی‌دلیل عکسی از مندلورین و بیبی یودا منتشر نمی‌کنیم.»

توییت ایکس باکس گیم پس با انتشار تصویری از Mandalorian و Baby Yoda

هنوز نمی‌دانیم که این پست ممکن است به چه‌چیزی در دنیای Star Wars اشاره داشته باشد، اما یکی از احتمالات این می‌تواند باشد که سرویس استریم محتوای دیزنی پلاس که سریال مندلورین به‌صورت انحصاری از آن پخش می‌شود، قرار است به‌عنوان جدیدترین سرویس استریم فیلم و سریال به ایکس باکس گیم پس افزوده شود. اما شاید هم در بدترین حالت ممکن، این یک تبلیغ برای چیزی مرتبط با جنگ ستارگان باشد. البته شاید هم این خبر مربوط به Star Wars Jedi: Fallen Order باشد که قرار است به نوعی به سرویس ایکس باکس گیم پس راه پیدا کند. این بازی فردا ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) به سرویس EA Play می‌آید و این روز مصادف می‌شود با روزی که سرویس EA Play به Game Pass اضافه می‌شود.

فارغ از اینکه این پست درمورد چه چیزی از دنیای جنگ ستارگان است، به‌نظر می‌رسد که یکی از اهداف آن در راستای تشویق و تبلیغ برای عرضه کنسول‌های نسل بعدی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در فردا باشد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده