// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۵

Star Wars Jedi: Fallen Order پنج روز دیگر به سرویس EA Play اضافه می‌شود

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order که به جرئت می‌توان آن را تحسین‌شده‌ترین بازی «جنگ ستارگان» در چند سال اخیر دانست، به‌زودی در دسترس مشترکین سرویس EA Play قرار می‌گیرد.

سرویس اشتراک EA Play روی کنسول‌های سونی و مایکروسافت و کامپیوترهای شخصی عرضه شده است و بازی‌های بزرگ و کوچک شرکت الکترونیک آرتز ماه‌ها بعد از عرضه وارد آن می‌شوند؛ تا مخاطبان بتوانند صرفا با پرداخت هزینه‌ی اشتراک EA Play به تجربه‌ی آن‌ها بپردازند و نیازی به خرید آثار الکترونیک آرتز نداشته باشند. تازه اگر مشترک سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت مایکروسافت باشید، عملا مشترک سرویس EA Play هم به حساب می‌آیید. پس به‌سادگی می‌توان گفت که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) برای سرویس EA Play و سرویس Xbox Game Pass Ultimate عرضه می‌شود.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order فروش قابل توجهی داشت و با سیستم مبارزه‌ی چالش‌برانگیز و گیم‌پلی نیمه جهان-باز و مترویدوینیا خود دل گیمرهای زیادی را به‌دست آورد. راستی فراموش نکنید که کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس هم دقیقا در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) از راه می‌رسند و در نتیجه قطعا زمان‌بندی الکترونیک آرتز برای آوردن بازی در این زمان به سرویس EA Play اتفاقی نبوده است. باید پذیرفت که زین‌پس هر خبر مرتبط با آمدن یک بازی به سرویس EA Play، همزمان تبلیغی برای سرویس‌های اشتراکی ایکس باکس و الکترونیک آرتز به شمار می‌آید.

هزینه‌ی اشتراک ماهانه‌ی سرویس EA Play برابر با ۴.۹۹ دلار و هزینه‌ی اشتراک ماهانه‌ی سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت برابر با ۱۴.۹۹ دلار است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده