// چهار شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۷

مشترکین سرویس گیم پس از حالا می‌توانند بازی‌های EA Play را دانلود کنند

مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس از حالا می‌توانند بازی‌های EA Play را روی کنسول‌های خود پری‌لود کنند و کمتر از یک هفته دیگر در زمان عرضه‌ی EA Play آن بازی‌ها را تجربه کنند.

مدت زیادی از اعلام همکاری ایکس باکس و الکترونیک آرتز نمی‌گذرد. این همکاری باعث می‌شود که بازی‌های EA ازطریق EA Play روی سرویس Xbox Game Pass قابل بازی باشند. ناگفته نماند که به‌لطف این قرارداد، کسانی که درحال‌حاضر مشترک سرویس گیم پس التیمیت هستند حتی یک دلار اضافه‌تر بابت تجربه‌ی بازی‌های EA نخواهند داد. علاوه‌بر این، توافق بین مایکروسافت و الکترونیک آرتز این نظر را تایید می‌کند که سرویس گیم پس می‌تواند یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی باشد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، مشترکین سرویس گیم پس مایکروسافت قادر هستند از حالا بازی‌های EA خود را کمتر از یک هفته قبل از عرضه‌ی EA Play روی دستگاه‌های خود دانلود کنند.

تام وارن از وب‌سایت The Verge طی توییتی که دیروز منتشر کرد، گفت مشترکین گیم پس می‌توانند از حالا شروع به دانلود بازی‌های EA کنند. البته این نکته را به‌خاطر داشته باشید که این دانلود فقط به‌صورت پری‌لود (Preload) است و برای تجربه‌ی بازی‌ها باید تا زمان اضافه شدن EA Play به گیم پس، یعنی کمتر از یک هفته بعد در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) منتظر ماند. گفتنی است که این تاریخ همان روز عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعدی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس است.

بازی‌های EA Play در سرویس ایکس باکس گیم پس / Xbox Game Pass

می‌دانیم که کنسول‌های نسل بعد مایکروسافت، آن بازی انحصاری پرچم‌دار و بزرگی که فروش زیاد کنسول‌هایشان را تضمین کند، ندارند. هیلو اینفینیت قرار بود این نقش را ایفا کند، ولی بااینکه روند تولید محتوای بازی رو به اتمام است، عرضه‌ی آن تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاده است. بااین‌حال، برنامه‌ی ایکس باکس برای تبدیل کنسول‌هایش به مکانی برای کسانی که به‌دنبال بازی‌های متنوع و متفاوت هستند، قابل تقدیر است. منظور همان سرویس گیم پس است که همین حالا هم فهرست بازی‌های بسیار خوبی را هم از استودیوهای دیگر و هم از فرست پارتی‌ها در خود جای داده است. همچنین با اضافه شدن بازی‌های سرویس EA Play به این فهرست، به‌نظر می‌رسد که تصمیم گرفتن برای عضویت در ایکس باکس گیم پس بسیار آسان‌تر از قبل شده باشد.

دراین‌میان اما رقیب مایکروسافت را هم نباید فراموش کرد. امکان دارد که بازی‌های انحصاری پلی استیشن 5 بتوانند به این کنسول کمک کنند تا آمار فروش ایکس باکس سری ایکس را پشت‌سر بگذارد. این در حالی است که مایکروسافت اظهار کرده درحال‌حاضر رقیب اصلی آن‌ها سونی نیست. ردموندی‌ها گفته‌اند تا زمانی‌که گیمرها درون اکوسیستم ایکس باکس اقدام به خرید و تجربه‌ی بازی‌ها کنند، آن‌ها راضی و خوشحال هستند؛ خواه ازطریق خرید کنسول‌های جدید آن‌ها باشد، خرید اشتراک گیم پس روی پی سی باشد یا حتی خرید و استریم بازی‌ها ازطریق xCloud.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی سرویس ایکس باکس گیم پس چیست؟ آیا مایل هستید که مشترک آن شوید؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.  


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده