نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۲

Celeste و چند بازی دیگر در ماه نوامبر برای سرویس گیم پس منتشر می‌شوند

مایکروسافت به‌تازگی فهرست بازی‌هایی را که در ماه نوامبر برای مشترکین گیم پس در دسترس قرار می‌گیرند اعلام کرد که بین آنها نام بازی‌های موفق Celeste و Deep Rock Galactic به‌چشم می‌خورد.

پس از اینکه سرویس‌های اشتراکی وارد حوزه سرگرمی ازجمله سینما و تلویزیون و موسیقی شدند، دنیای بازی‌های ویدیویی نیز سعی کرد از این قاعده عقب نماند و شرکت‌های بزرگ فعال در این صنعت سرویس‌های استریم و اشتراکی مخصوصی را برای کاربران خود تدارک دیدند. یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین سرویس‌های موجود، گیم پس مایکروسافت است؛ سرویسی که سعی کرده با حق اشتراک جزیی، بازی‌های زیادی را هرماه در اختیار مشترکین خود قرار دهد. 

در حالیکه چندی پیش مشخص شد مایکروسافت برای ماه اکتبر سرویس خود آثاری چون Day of the Tentacle Remastered، بازی Five Nights at Freddy’s 1 to 4 و Carto را آماده کرده است، حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ چراکه ساعاتی پیش ردموندی‌ها با اعلام فهرست بازی‌های ماه نوامبر خود، اهمیت این سرویس و مشترکین آن را به همگی خاطرنشان کردند.

براساس اطلاعات منتشر شده، یکی از موفق‌ترین بازی‌های مستقل یعنی بازی Celeste که دو سال پیش توسط استودیوی Matt Makes Games ساخته شد، قرار است از تاریخ پانزده آبان (پنج نوامبر) برای مشترکین سرویس گیم پس روی پی سی، کنسول‌ها و همچنین با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید در دسترس قرار گیرد.

اگر از طرفداران رشته خلبانی باشید، احتمالا با بازی شبیه‌ساز Comanche آشنایی دارید که برای دوست‌د‌اران پرواز با هلی‌کوپتر قطعا تجربه جذابی به‌حساب می‌آید. این بازی نیز قرار است همزمان با Celeste برای پلتفرم پی سی عرضه شود.

حال می‌رسیم به علاقه‌مندان به بازی‌های چندنفره. بازی شوتر چندنفره Deep Rock Galactic نیز به‌زودی در تاریخ پانزده آبان ماه برای کنسول‌ها و همچنین پی‌ سی در دسترس قرار خواهد گرفت.

تنها دوازده روز پس از انتشار این بازی‌ها یعنی در تاریخ ۲۷ آبان (هفده نوامبر)، بازی ARK: Survival Evolved – Explorer’s Edition برای مشترکین این سرویس روی تمام پلتفرم‌ها و همچنین اندروید در دسترس قرار خواهد گرفت.

حال اگر شما هم از مشترکین سرویس گیم پس مایکروسافت هستید، لطفا نظرات خود در خصوص بازی‌های پیش‌رو را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده