نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۴

روند تولید محتوای بازی Halo Infinite تقریبا رو به اتمام است

به‌تازگی یکی از اینسایدرها اعلام کرده روند تولید محتوای بازی Halo Infinite رو به‌ اتمام و تیم سازنده در حال حاضر بیشتر درگیر مسائل فنی مربوط‌به بازی است.

تقریبا غیر قابل تصور است که مایکروسافت نسل جدید خود را با معرفی یک نسخه جدید از مجموعه شوتر و محبوب خود یعنی هیلو (Halo) شروع نکند. این اتفاق برای کنسول‌های نسل نهم یعنی ایکس باکس سری ایکس و سری اس در رویداد مایکروسافت نیز رخ داد. نمایش گیم‌پلی بازی Halo Infinite با واکنش‌های مثبت و منفی زیادی مواجه شد؛ نمایشی که از نظر جنبه فنی بازی نتوانست آنطور که باید طرفداران خود را راضی کند. انتقادهای وارد شده تا جایی پیش رفت که تیم سازنده حتی زمان انتشار بازی را به تاریخی دیگر موکول کرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد تولید بازی Halo Infinite در مراحل پایانی خود است؛ چراکه به‌تازگی Klobrille، یکی از اینسایدرهای مایکروسافت/ایکس باکس در حساب رسمی توییتر خود ادعا کرد روند تولید بخش محتوایی بازی روبه‌اتمام است و در حال حاضر استودیوی 343 اینداستریز، سازنده بازی روی بخش‌های فنی آن و پولیش کردن بازی کار می‌کند. این موضوع بدان معنا است که تقریبا تمامی محتوای Halo Infinite هم‌اکنون قابل بازی است. باوجود اینکه هنوز تیم سازنده به این خبر واکنشی نشان نداده، اما باتوجه به ادعای Klobrille می‌توان انتظار داشت که هیلو اینفینیت در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، در خصوص نحوه انتشار بازی شوتر Halo Infinite اعلام کرد که احتمال دارد بخش داستانی و آنلاین و چندنفره بازی به‌صورت مجزا در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. 

بازی Halo Infinite طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه شود.

حال باید منتظر ماند و دید اثری که در ابتدا قرار بود به‌عنوان بازی روز عرضه کنسول‌های نسل نهم روانه بازار شود، درنهایت چه زمانی رنگ قفسه‌های فروشگاه‌ها را خواهد دید. اگر شما هم از طرفداران این مجموعه محبوب هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده