// پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵

اطلاعات جدید Resident Evil Village دلیل حضور ایتن در روستا بازی را فاش می‌کند

تهیه‌کنندگان بازی Resident Evil Village در مصاحبه‌ای اطلاعاتی جالب و جدیدی از شخصیت‌ها، هیولاها و داستان بازی را ارائه کرده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کپکام اخیرا طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی فامیتسو جزئیات جدیدی را از بازی Resident Evil Village فاش کرده است. برخی قسمت‌های این مصاحبه توسط الکس انیل ترجمه و در توییتر به اشتراک گذاشته شده که دارای جزئیات جالبی از جدیدترین نسخه‌ی مجموعه‌ی رزیدنت اویل است. برای مثال طرفداران کنجکاو هستند که بدانند ایتن وینترز، پروتاگونیست بازی Resident Evil 7: Biohazard اصلا در آن روستا چه‌ کار می‌کند؟ حالا می‌دانیم که کریس ردفلید او را به آن منطقه‌ی کوهستانی آورده است، گرچه هنوز نمی‌دانیم او به چه دلیلی این کار را کرده است.

از جایی در حوالی آن روستا که کریس، ایتن را تا آن‌جا هدایت می‌کنند، ایتن باقی مسیر تا روستا را پیاده می‌پیماید (همان‌طور که میا، همسر ایتن، به‌حالت قصه‌وار در تریلرهای منتشر شده از بازی تعریف می‌کند) به‌علاوه، عکسی از اهالی روستا در حالتی که دایره‌وار دست یکدیگر را گرفته و «هیولاهای خطرناک» از آن‌ها محافظت می‌کنند نیز در این تریلرها دیده می‌شود که احتمالا عضو یک فرقه‌ی مذهبی مخوفی هستند. همچنین به‌نظر می‌رسد زن مرموزی که ندیمه‌های ترسناکی اطرافش را احاطه کرده‌اند، قرار است نقش متفاوتی از آن شخصی که کت بلندی به تن دارد (که شاید فروشنده آیتم‌های درون بازی باشد) در بازی ایفا کند. گرچه هنوز با قطعیت نمی‌توان راجع‌به این فرضیات نظر داد.

مجیط بازی Resident Evil Village

بااین‌حال، سویوشی کاندا و پیت فابیانو، تهیه‌کنندگان بازی، اطلاعاتی ارائه کرده‌اند که مشخص شده شخصی که کت بلند بر تن دارد کسی است که زندگی ایتن به او بستگی دارد. همچنین فاش شده که روستایی‌ها می‌توانند برای «دفاع از خودشان» به ذکرهایی مذهبی متوسل ‌شوند که آن‌را با صدایی بلند می‌خوانند. علاوه‌بر این، هیولاهای بازی بااینکه قادر به صحبت کردن به زبان خاصی نیستند، ولی می‌توانند گروهی به بازیکن حمله کنند و حتی از سلاح استفاده کنند. این هیولاها می‌توانند شباهت‌هایی به گرگینه‌ها داشته باشند.

بازی Resident Evil Village قرار است در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و پی سی منتشر شود. همچنین کپکام قبلا اعلام کرده بود که این بازی ممکن است برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز پورت شود، گرچه قولی نمی‌دهند این کار حتما انجام شود.

آیا شما کاربران زومجی منتظر بازی نسخه‌ی هشتم از مجموعه‎ی محبوب رزیدنت اویل هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده