نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۰

بازی Resident Evil Village احتمالا با قیمت ۷۰ دلار برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود

در حالیکه ناشران و بازی‌سازان از افزایش قیمت بازی‌ها در نسل بعد خبر می‌دهند، به‌تازگی اطلاعاتی فاش شده که به‌نظر می‌رسد این قضییه برای بازی Resident Evil Village نیز صدق می‌کند.

پس از حواشی‌های گوناگون و سال‌ها انتظار دقیقا سی روز دیگر کنسول‌های نسل نهم برای خرید دردسترس گیمرها قرار خواهند گرفت. از همین‌رو می‌توان انتظار داشت ماه‌‌های پیش‌رو اتفاقات بسیار هیجان‌انگیزی در انتظار طرفداران صنعت بازی‌های ویدیویی باشد.

درکنار هیجان عرضه کنسول‌های نسل جدید سونی و مایکروسافت، علاقه‌مندان به آثار ترسناک و به‌خصوص سری محبوب رزیدنت اویل (Resident Evil) به‌شدت منتظر انتشار و تجربه هشتمین نسخه از مجموعه مورد علاقه خود هستند. بازی Resident Evil Village همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید قرار است در سال ۲۰۲۱ میلادی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس و همچنین پی سی عرضه شود.

تصویری از لوکیشن اصلی بازی Resident Evil Village

حال پس از اینکه صحبت‌های زیادی پیرامون افزایش قیمت ۱۰ دلاری بازی‌های نسل نهم مطرح شده و حتی سونی نیز چندی پیش به‌صورت رسمی در همین‌ راستا اعلام کرد که بازی‌های انحصاری پلی استیشن 5 با برچسب قیمت ۷۰ دلاری عرضه می‌شوند، در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد کپکام برای بازی Village نیز قرار است این رویه را پیش بگیرد. چراکه ساعاتی پیش در یکی از خرده‌فروشی‌های آسیایی این موضوع که بازی با قیمت ۶۹.۹۹ دلار منتشر می‌شود، فاش شد.

نکته قابل‌توجه این است که همزمان در همین فروشگاه نسخه پلی استیشن 4 بازی که هنوز به‌صورت رسمی انتشار آن برای نسل هشتم تایید نشده، همان قیمت رایج یعنی ۵۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. به‌نظر می‌رسد این افزایش قیمت قرار است رفته‌رفته در همه بازی‌هایی که در سال‌های آینده عرضه می‌شوند، رعایت شود.

حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده و با نزدیک شدن به زمان عرضه کنسول‌های نسل بعد کپکام و سایر شرکت‌های فعال در این صنعت چه تصمیمی در این رابطه خواهند گرفت و آیا باید به این قیمت ۷۰ دلاری عادت کنیم؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده