// جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۹

بازی Resident Evil Village ممکن است برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود

تهیه کننده‌ی بازی Resident Evil Village در طی رویداد TGS 2020 به امکان ساخت و عرضه این بازی برای کنسول‌های نسل فعلی اشاره کرد.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که مدتی پیش سونی در جریان رویداد معرفی بازی‌های پلی‌ استیشن 5 خود، از جدیدترین نسخه این مجموعه تحت عنوان Resident Evil Village رونمایی کرد و چندی پیش شایعاتی منتشر شد که براساس آن، کپکام قصد دارد این عنوان را برای نسل فعلی کنسول‌ها نیز منتشر ‌کند. به‌تازگی کپکام اولین برنامه ویژه خود با نام ‌Capcom Special Program را در طی رویداد TGS 2020 برگزار کرد و جزئیات جدیدی در این رابطه منتشر شده است.

یکی از مهم‌ترین اخباری که اعلام شد این بود که درحالی‌که این بازی برای رایانه های شخصی و نسل بعدی کنسول‌ها توسعه یافته است، کپکام در حال حاضر در حال بررسی است که ببیند تا چه حد می‌تواند این بازی را روی نسل فعلی بازآفرینی کند. این بدان معنی است که بازی Resident Evil Village ممکن است برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز منتشر شود.  

سویوشی کاندا (Tsuyoshi Kanda)، تهیه‌کننده‌ی بازی Resident Evil Village بیان کرد که کپکام قصد دارد بهترین تجربه‌ی تلاش برای بقا را برای بازیکنان نسل فعلی نیز امکان‌پذیر کند در نتیجه بازیکنان می‌توانند منتظر آن باشند. جزئیات بیشتری در این رابطه در صفحه‌ی توییتر ژاپنی رسمی کپکام منتشر خواهد شد.

Tsuyoshi Kanda در استریم کپکام درTGS 2020

انتشار بازی Resident Evil Village برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اتفاق غافلگیر کننده‌ای نخواهد بود، زیرا معمولا شرکت‌های بازی‌سازی و به‌خصوص شرکت‌های ژاپنی بازی‌های خود را در ابتدای نسل جدید کنسول‌ها به‌صورت میان نسلی منتشر می‌کنند.

استریمی که از این برنامه پخش شد نگاهی دوباره به ویدیوهایی بود که تا به حال منتشر شده بود و همچنین ما مصاحبه ویدیویی جدیدی از تیم سازنده‌ی این بازی را با عنوان The Making Of Resident Evil Village نیز مشاهده کردیم. به‌طور خاص ما متوجه شدیم که یکی از دلایل ساخته شدن بازی Resident Evil 8 Village، نشان دادن و دنبال کردن شخصیت ایتن تا پایان داستان وی بوده است. این مصاحبه ویدیویی را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

همچنین تصویر جدیدی از ایتن هاوک و همچنین محیط بازی نیز در طی این مراسم به اشتراک گذاشته شد. کپکام در این رابطه بیان کرد که بازیکنان در این نسخه آزادی بیشتری نسبت به نسخه‌ی پیشین خواهند داشت.

محیط بازی Resident Evil Village

مجیط بازی Resident Evil Village

ظاهر ایتان هاوک در Resident Evil Village

بازی Resident Evil Village برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس | اس در اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد و چندی پیش شایعاتی منتشر شده بود که ساخت این نسخه روی روی پلی‌استیشن 5 با مشکلاتی رو‌به‌رو شده است


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده