نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۵

مایکروسافت برای TGS 2020 برنامه دارد ولی خبری از بازی‌های ایکس باکس سری ایکس نخواهد بود

نمایش مایکروسافت در TGS 2020 به آثاری مثل Minecraft و Microsoft Flight Simulator محدود می‌شود.

با وجود نزدیک بودن به ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۰ و زمان عرضه‌ی کنسول‌های ایکس ‌باکس سری ایکس و پلی ‌استیشن 5، همچنان خبری از قیمت و تاریخ عرضه‌ی دقیق این دو کنسول نسل بعد نداریم و حتی گیم‌پلی خیلی از بازی‌های آن‌ها را هم ندیده‌ایم. همین قضیه هم باعث شده علاقمندان هر دو کنسول بی‌صبرانه منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از آن‌ها باشند و وقتی مشخص شد مایکروسافت در TGS 2020 حضور دارد، طرفداران ایکس‌باکس حدس می‌زدند حداقل در این رویداد خبری خواهد شد؛ امیدی که البته خیلی زود توسط مایکروسافت به پایان رسید.

مدتی بعد از اعلام خبر حضور این شرکت در TGS امسال، اکانت توئیتر ایکس‌باکس اطلاعات بیشتری در این زمینه داد: «تیم ژاپن ایکس‌باکس در نمایشگاه بازی توکیو حضور خواهد داشت. در این رویداد برنامه‌هایی برای گرامی‌داشت بازی‌سازهای ژاپنی و آثار آن‌ها داریم، به‌روزرسانی‌های شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت (Microsoft Flight Simulator) برای پی سی را بررسی می‌کنیم و به سراغ دستاوردهای خلاقانه‌ی کاربران ژاپنی بازی ماینکرفت (Minecraft) می‌رویم. رویداد تنها به زبان ژاپنی پخش خواهد شد و در آن هیچ‌گونه خبر جدیدی از نسل بعد نخواهد بود.»

به این ترتیب حضور مایکروسافت در TGS 2020، حضوری محدود و به دور از هیاهوی نسل بعد خواهد بود؛ رویدادی که مثل خیلی دیگر از نمایشگاه‌های امسال به خاطر مشکلات ناشی از ویروس کرونا به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند بین روزهای ۲۴ تا ۲۷ سپتامبر (۳ تا ۶ مهرماه) بخش‌های مختلف آن ‌را دنبال کنند؛ از جمله نمایش بازی رزیدنت ایول 8 (Resident Evil 8: Village) که جزو برنامه‌های کپکام در این رویداد خواهد بود.

البته با وجود عدم انتشار اطلاعات و ویدیوهای جدید از ایکس‌باکس سری ایکس و بازی‌های آن در TGS، طرفداران کنسول مایکروسافت و همین‌طور سونی می‌توانند همچنان منتظر هفته‌های پیش رو در ماه سپتامبر باشند و احتمالاً در این ماه شاهد ارائه‌ی اخبار و اطلاعاتی از کنسول‌های نسل بعد خواهیم بود، مگر اینکه هر دو شرکت بخواهند همچنان سکوت کنند و بحث در مورد بعضی از مهم‌ترین موارد مربوط‌به کنسول‌های خود را تا آخرین هفته‌های باقی‌مانده تا زمان عرضه‌ی آن‌ها عقب بیاندازند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده