// سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۹

Resident Evil 8: Village بخشی از برنامه کپکام برای Tokyo Game Show 2020 خواهد بود

حساب کاربری توییتر Capcom Dev 1 اعلام کرده که بازی Resident Evil 8: Village بخشی از برنامه‌های این شرکت برای رویداد Tokyo Game Show 2020 خواهد بود.

در گذشته شرکت کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر مجموعه Resident Evil، اعلام کرده بود که در ماه اوت، اخبار جدیدی حول بازی Resident Evil 8: Village منتشر خواهد شد. این درحالی است که ماه اوت تمام شد و خبری از این بازی در دسترس قرار نگرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Capcom Dev 1 با انتشار یک توییت از کاربران بابت تاخیر پیش آمده در انتشار اخبار جدید حول رزیدنت ایول 8 عذرخواهی کرده است. همچنین در ادامه اعلام کرده که در جریان پنل کپکام برای رویداد آنلاین Tokyo Game Show 2020، شاهد انتشار اخبار بیشتری در ارتباط با Resident Evil 8: Village خواهیم بود. 

شرکت کپکام در جریان تاریخ پنجم مهر ماه (۲۶ سپتامبر) و ششم مهر ماه (۲۷ سپتامبر) لایو استریم خود را در رویداد توکیو گیم شو 2020 برگزار می‌کند. این لایو استریم در هر دو روز، ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران برگزار می‌شود و تقریبا دو الی سه ساعت هم زمان خواهد داشت. متاسفانه به‌صورت کامل اعلام نشده که کپکام چه مواردی را در این رویداد نمایش می‌دهد و باید تا تاریخ‌های ذکر شده منتظر بمانیم. کاربران ازطریق کانال کپکام در توییچ می‌توانند این رویداد را تماشا کنند. 

بازی Resident Evil 8: Village قرار است سال ۲۰۲۱ برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس منتشر شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ منتظر رونمایی از چه بازی‌هایی هستید؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده