نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword برای نینتندو سوییچ لیست شد

بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword که پیش از این برای Wii U عرضه شده بود، اخیرا برای نینتندو سوییچ فهرست شده است.

بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword نقطه‌ای تاریک در مجموعه زلدا محسوب می‌شود. این بازی به‌عنوان یک بازی جدا از مجموعه زلدا، اثری قابل‌توجه بود و پس از عرضه برای کنسول Wii U در سال ۲۰۱۱ نظر مثبت بسیاری از منتقدان را نیز به خود جلب کرد. با این وجود اما Skyward Sword به‌دلیل خطی بودن بیش از حد و راهنمایی بسیار زیاد بازیکنان، مورد نقد قرار گرفت. درواقع انتقادات وارد شده به این بازی، موجب تغییر رویکرد نینتندو در ساخت بازی بعدی مجموعه زلدا یعنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild شد. 

بنابر جدیدترین اخبار بازی؛ به‌نظر می‌رسد بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword به‌زودی بار دیگر منتشر شود و طرفداران آن می‌توانند دوباره آن را تجربه کنند. اخیرا بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword در بخش بریتانیا وب‌سایت آمازون برای کنسول نینتندو سوییچ فهرست شده است. البته صفحه بازی در آمازون بریتانیا خیلی زود حذف شد، اما تصویر آن توسط طرفداران گرفته و به اشتراک گذاشته شده است:

صفحه بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword در آمازون بریتانیا

بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword به‌صورت ویژه برای کنترلرهای حرکتی کنسول Wii U طراحی شده بود، در نتیجه اگر واقعا این بازی برای نینتندو سوییچ عرضه شود، نحوه انطباق آن با سیستم کنترل نینتندو سوییچ قابل‌توجه خواهد بود. باتوجه‌به اینکه شرکت نینتندو باید روی کنسول نینتندو سوییچ لایت نیز متمرکز باشد، احتمالا بازی Skyward Sword در صورت عرضه برای نینتندو سوییچ، با طرح کنترل سنتی‌ پورت شود.

باید توجه داشت که تمام موارد ذکر شده غیررسمی هستند و از طرفی باتوجه‌به اینکه با نینتندو طرف هستیم، بهترین کار این است که تا زمان اعلام رسمی، هیچ خبری را باور نکنیم. این اولین‌باری نیست که اخبار انتشار بازی Skyward Sword برای نینتندو سوییچ به گوش می‌رسند. شرکت نینتندو در سال ۲۰۱۸ با تکذیب انتشار این بازی، اعلام کرده بود برنامه‌ای برای عرضه Skyward Sword روی نینتندو سوییچ ندارد، اما باتوجه‌به گذشت دو سال از آن زمان، رخ دادن هر اتفاقی ممکن است. بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword تنها اثر فهرست شده در آمازون نیست، اخیرا نسخه ریمستر بازی Need for Speed: Hot Pursuit نیز در آمازون فهرست شده بود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده