نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword احتمالا برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

به‌استناد اشاره تهیه‌کننده و سازنده سری زلدا در جریان کنسرت این مجموعه، احتمالا شاهد انتشار The Legend of Zelda: Skyward Sword برای نینتندو سوییچ خواهیم بود. 

مجموعه بازی‌های زلدا همیشه آثار موفق و خاطره‌انگیزی بوده‌اند و The Legend of Zelda: Skyward Sword هم از این قاعده مستثنی نیست. این بازی که آخرین نسخه مجموعه روی کنسول Wii بود، میانگین امتیاز ۹۳ را در متاکریتیک ثبت کرده است که کیفیت بالای آن را نشان می‌دهد. خبر خوب برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ اینکه شاید شاهد انتشار این نسخه برای این کنسول باشیم. 

به طور دقیق‌تر، اخیرا کنسرتی با محوریت مجموعه زلدا در شهر اوساکا ژاپن برگزار شده است که برخی افراد حاضر در آن، اعلام کرده‌اند که در جریان این کنسرت ایجی آئونوما، سازنده و تهیه‌کننده با‌سابقه سری زلدا، اشاراتی به بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword داشته است که به احتمال زیاد مربوط به انتشار این بازی روی سوییچ می‌شوند. با اینکه هنوز نمی‌توان به صورت قطعی از انتشار این بازی روی سوییچ صحبت کرد اما این کار اصلا هم بعید نیست؛ چرا که نینتندو نشان داده که علاقه زیادی به پورت کردن بازی‌های قدیمی‌ترش روی سوییچ دارد و شاید این اتفاق برای این بازی Wii هم رخ بدهد. 

The Legend of Zelda: Skyward Sword در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و با وجود داشتن نمرات عالی، انتقاد یک سری از طرفداران را هم در پی داشت. این نسخه تمرکز زیادی روی کنترلر‌های حرکتی کنسول Wii داشت و همین مساله هم به مذاق برخی از طرفداران خوش نیامد. نظرات خود را در مورد احتمال انتشار بازی برای سوییچ با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده