// پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳

شایعات پیرامون بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword تکذیب شد

کمپانی نینتندو با تاییدیه رسمی اعلام کرد که بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword برای نینتندو سوییچ منتشر نمی‌شود.

طرفداران سری The Legend of Zelda مخصوصا نسخه Skyward Sword با شنیدن شایعات پیرامون بازنشر نسخه HD این بازی، به وجد آمدند و منتظر پورت شدن این بازی روی نینتندو سوییچ بودند، اما متاسفانه کمپانی نینتندو (Nintendo) در جدیدتری اخبار بازی اعلام کرد که این اتفاق رخ نمی‌دهد و چنین پروژه‌ای در برنامه کاری آنها قرار ندارد.

شایعات پورت شدن این بازی از جایی شروع شد که خالق سری بازی‌های زلدا یعنی ایجی آئونوما در جریان کنسرتی که در ژاپن برای طرفداران زلدا برگزار شد از این بازی سخن گفت. پس از آن وب سایت یوروگیمر با تماس با کمپانی نینتندو برای کسب اطلاعات بیشتر متوجه شد که نسخه HD این بازی در دست ساخت قرار ندارد.

سازندگان در این باره در جواب نوشتند:

در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword برای نینتندو سوییچ نداریم.

بسیاری از نسخه‌های بازی The Legend of Zelda از Ocarina of Time گرفته تا Majora’s Mask ،Wind Waker و Twilight Princess با بهبودهای گرافیکی HD برای کنسو‌ل‌های مدرن‌تر نینتندو عرضه شده است. همچنین پورت شدن یکی از نسخه‌های انحصاری کنسول Wii برای نینتندو سوییچ دور از ذهن نیست و طرفداران انتظار آن را می‌کشیدند.

البته طرفداران این بازی توانسته‌اند با شبیه ساز Dolphin تجربه باکیفیتی از آن روی پی سی داشته باشند. جلوه‌های هنری Skyward Sword یکی از ویژگی‌های بارز این بازی به شمار می‌رود که هنوز نیز می‌تواند بین بازی‌های مدرن بدرخشد. بازی مذکور روی کنسول از کنترل‌های جالبی برخوردار است که کاربران می‌توانند به واسطه آن با شمشیر خود به دشمنان حمله کنند. بسیاری بر این باور بودند که این سیستم می‌توانست با کنترلر‌های حرکتی نینتندو سوییچ سازگاری جالبی داشته باشد.

با توجه به برنامه پیشین نینتندو، طرفداران در طی دو سالی که نینتندو سوییچ در بازار عرضه شده است در ابتدا شاهد بازی Breath of the Wild بودند و پس از آن نسخه‌ای از Hyrule Warriors نیز به دست طرفداران رسید. حال بسیاری از طرفداران منتظر نسخه بعدی زلدا برای سال آینده هستند. بسیاری احتمال می‌دهند که نینتندو در جریان رویداد The Game Awards از بازی جدید زلدا رونمایی کند.

نظرات خود را در مورد مجموعه زلدا و همچنین تکذیب شایعات پورت شدن بازی Skyward Sword با زومجی در میان بگذارید.


منبع nintendolife
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده