نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱

Need for Speed Hot Pursuit Remastered برای عرضه در ماه نوامبر در آمازون لیست شد

وبسایت آمازون انگلستان، با قرار دادن نام بازی Need for Speed: Hot Pursuit Remastered در فهرست فروش خود، بار دیگر به شایعات انتشار نسخه ریمستر شده این بازی دامن زده است.

حدوداً دو ماه پیش، اولین گزارش‌ها مبنی بر اینکه بازی Need for Speed: Hot Pursuit از استودیوی کرایتریون (Criterion Games) در سال ۲۰۱۰ تا آخر امسال یک نسخه بازسازی شده دریافت خواهد کرد، خبرساز شده بود. ظاهراً قرار بر این بوده که این بازی برای نینتندو سوییچ، پی‌سی و «سایر کنسول‌ها» منتشر شود. حدوداً یک ماه بعد، یک فروشگاه آنلاین با قرار دادن نام این بازی در فهرست فروش خود، بار دیگر به شایعات قوت بخشید. حالا شواهد بیشتری نشان می‌دهد که الکترونیک آرتز (EA) به‌طور قطع قصد انتشار مجدد بازی روی کنسول‌های مدرن را دارد.

فروشگاه آمازون در انگلستان به‌تازگی نام Need for Speed: Hot Pursuit Remastered را در فهرست فروش خود قرار داده که نینتندو سوییچ و ایکس ‌باکس وان نیز در بخش پلتفرم‌های پشتیبانی کننده‌ی آن دیده می‌شوند. البته انتظار می‌رود سایر پلتفرم‌های بزرگ نیز در ادامه به این فهرست اضافه شود. این صفحه بعد از مدت کوتاهی از سایت خارج شده اما قبل از این اتفاق، توسط شماری از کاربران فروم‌های ResetEra شناسایی شد. در ادامه می‌توانید اسکرین شاتی که از این صفحه گرفته شده را مشاهده کنید.

 

صفحه فروش بازی Need for Speed: Hot Pursuit Remastered در فروشگاه آمازون

جالب اینجا است که در صفحه‌ی مذکور، به تاریخ دقیق عرضه بازی نیز اشاره شده است. براین اساس، ریمستر بازی محبوب نید فور اسپید، در تاریخ ۱۳ نوامبر سال جاری (۲۳ آبان) منتشر خواهد شد. با درنظرگرفتن تاریخ انتشار احتمالی این بازی و بازه‌ی زمانی عرضه کنسول‌های پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس، برخی از هواداران از احتمال انتشار بازی روی پلتفرم‌های نسل جدید می‌گویند.

دو نسخه قدیمی Need for Speed Hot Pursuit را می‌توان جزو بهترین بازی‌های مجموعه نید فور اسپید دانست که در سال ۲۰۱۰، نسخه ریبوت آن برای پلتفرم‌های نسل هفتمی و کامپیوتر عرضه شد. بااینکه نسخه جدیدتر همانند نسخه‌های قدیمی خود نبود، اما می‌توان آن را بهترین نید فور اسپید نسل هفتم دانست. 

البته این بازی هنوز به‌صورت رسمی از سوی EA معرفی نشده اما اگر تمامی این شایعات درست باشند، انتظار می‌رود به‌زودی شاهد معرفی رسمی بازی نیز باشیم. چیزی که با شواهد و قرائن موجود، بسیار محتمل به نظر می‌رسد.

جدیدترین قسمت از مجموعه‌ی مسابقه‌ای Need for Speed نیز در استودیوی کرایتریون ساخته می‌شود. اوایل سال جاری میلادی بود که مسئولیت توسعه‌ی بازی‌های جدید این مجموعه مجدداً از Ghost Games به این شرکت رسید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده