نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۰

زمان عرضه بازی Dirt 5 یک هفته عقب افتاد

با وجود اینکه بسیاری از طرفداران سری ریسینگ منتظر تجربه بازی Dirt 5 در تاریخ ۱۸ مهر بودند، اما ساعاتی پیش استودیوی کدمسترز ۲۵ مهر را تاریخ جدید انتشار بازی اعلام کرد.

در صنعت بازی‌های ویدیویی همواره آثار ریسینگ از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است. اگر به گذشته نگاهی کنیم سری نید فور اسپید (Need For Speed) همواره یکی از موفق‌ترین بازی‌‌های این سبک به‌حساب آمده و در سال‌های اخیر نیز فورتزا (Forza) و گرن توریسمو (Gran Tusrismo) گل سرسبد بازی‌ّ‌های ریسینگ هستند.

دراین‌میان استودیوی کدمسترز (Codemasters) در سال ۱۹۹۸ اولین نسخه از مجموعه Colin McRae Rally را روانه بازار کرد؛ اثری که با گذشت زمان تحت عنوان Dirt به کار خود داد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که باتوجه به برنامه‌ریزی‌های تیم سازنده، بازی Dirt 5 قرار بود در تاریخ ۱۸ مهر (۹ اکتبر) برای پلتفرم‌های پی سی و همچنین کنسول‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 منتشر شود. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد علاقه‌مندان برای تجربه این بازی باید یک هفته بیشتر منتظر بمانند.

ساعاتی پیش استودیوی کدمسترز در حساب رسمی توییتر خود بدون بیان هیچ دلیلی اعلام کرد که بازی Dirt 5 در تاریخ ۲۵ مهر (شانزده اکتبر) عرضه خواهد شد. البته باید توجه داشته باشید افرادی که نسخه Amplified Edition بازی را خریداری کرده‌اند، سه روز زودتر از زمان انتشار رسمی بازی، می‌توانند Dirt 5 را تجربه کنند.

بازی Dirt 5 علاوه‌بر کنسول‌‌های نسل هشتم و سرویس گوگل استیدیا، قرار است برای پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه نیز روانه بازار شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده