نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

تاریخ انتشار بازی Dirt 5 مشخص شد

استودیوی کدمسترز اعلام کرد بازی Dirt 5 در تاریخ ۱۸ مهر (۹ اکتبر) برای پلتفرم پی سی و کنسول‌های نسل هشتم و در آینده برای PS5 و ایکس‌ باکس سری ایکس منتشر می‌شود.

برای عاشقان سبک ریسینگ، سری Dirt از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. استودیوی کدمسترز (Codemasters)، ناشر و خالق این مجموعه، به‌لطف ارایه یک گیم‌پلی روان و تنوع قابل قبول در پیست‌ها و اتوموبیل‌ها، توانسته اثر قابل احترام و محبوبی را برای مدت طولانی روانه بازار کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که، ماه گذشته بازی Dirt 5 به‌صورت رسمی معرفی شد. به‌مناسبت نمایش و معرفی حالت Career Mode بازی، روز گذشته رویدادی باحضور تروی بیکر و نولان نورث، دو تن از صداپیشگان آن، برگزار و اطلاعات جالبی ازجمله تاریخ عرضه بازی مشخص شد.

درحالیکه پیش از این نیز اعلام شده بود که بازی Dirt 5 قرار است در ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۱۳۹۹)‌ روانه بازار شود، حال اما در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی کدمسترز روز گذشته در جریان رویداد بازی اعلام کرد که علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۱۸ مهر امسال (۹ اکتبر) بازی را روی پلتفرم‌ پی سی و همچنین کنسول‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 تجربه کنند. البته توجه داشته باشید که با وجود تایید عرضه بازی Dirt 5 برای پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس، اما هنوز تاریخ عرضه آن اعلام نشده است. در ادامه شما را به تماشای ویدیوی کوتاه صحبت‌های تیم سازنده درخصوص بازی Dirt 5 دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

 کریس گروس، یکی از مدیران استودیوی کدمسترز، درخصوص عرضه بازی Dirt 5 و همچنین بخش داستانی آن ابراز خوشحالی و امیدواری کرد:

ما درکنار نمایش تصاویری از بازی و همچنین ویدیویی با حضور ستارگان Dirt 5، برای تایید خبر عرضه این بازی در تاریخ ۹ اکتبر بسیار هیجان‌زده هستیم. مدتی است که تمرکز اصلی ما روی بخش Career Mode خلاصه شده است. هدف ما با انتشار این ویدیو مشاهده قسمتی از چگونگی به‌وجود آمدن جاه‌طلبانه‌ترین بخش داستانی این مجموعه با کمک افراد باتجربه‌ای مثل تروی بیکر و نولان نورث و جیمز پمفری و نولان سایکس از شرکت Donut Media بوده است.

در مصاحبه‌ای که چندی پیش تیم سازنده انجام داده بود، به‌صورت رسمی اعلام شد که بازی Dirt 5 در کنسول‌های نسل نهم از ویژگی‌هایی مثل اجرا روی ۱۲۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 4K پشتیبانی خواهد کرد.

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های ریسینگ و به‌خصوص مجموعه Dirt هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از این نسخه از سری را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده