نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

تریلری از گیم پلی رویداد Ice Breaker بازی Dirt 5 منتشر شد

استودیو Codemasters ویدیویی جدید از گیم‌پلی بازی Dirt 5 را منتشر کرده است که بخش رویداد Ice Breaker اختصاص دارد.

طبق آخرین اخبار بازی، استودیو کدمسترز (Codemasters) به‌تازگی تریلری جدید از گیم‌پلی بازی Dirt 5 را منتشر کرده است که در آن رویداد Ice Breaker را معرفی می‌کند. در این رویداد بازیکنان در مسیر‌های کوچکتر و روی یخ‌های لیز به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. در این رقابت، دریفت کردن و گوشه‌گیری به موقع کلید اصلی موفقیت خواهد بود. 

این رویداد در بازی تا ۱۲ اتومبیل را به‌طور همزمان در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد که همگی آن‌ها برای پیروزی و کسب مقام نخست تلاش می‌کنند. این رویداد در مکان‌هایی مانند نپال و جزیره روزولت نیویورک که مسیر‌هایی پوشیده از یخ دارند، جریان خواهد داشت. این رویداد درکنار دیگر بخش‌های معرفی شده‌ی بازی مانند Stampede و Path Finder تنوع خوب و قابل قبولی را به نسخه پنجم سری بازی محبوب Dirt می‌دهد. بخش کریر مود بازی به‌طور کل دچار تغییرات زیادی شده است و به‌گفته‌ی سازندگان، این بار قرار است تا تمرکز زیادی روی روایت داستانی داشته باشد و همچنین وجود بیش از ۱۳۰ رویداد مختلف در این بخش، خیال بازیکنان را از بابت قرار داشتن محتوای کافی در بازی راحت خواهد کرد.

بازی Dirt 5 در تاریخ ۹ اکتبر (۱۸ مهر) روی پلتفرم‌ پی سی و همچنین کنسول‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین بازی Dirt 5 قرار است برای پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس نیز منتشر شود و علاوه‌بر پشتیبانی از رزولوشن 4K، نسخه نسل بعدی این بازی از نرخ فریم ۱۲۰ نیز پشتیبانی خواهد کرد.  علاوه‌بر این، قسمت پنجم بازی Dirt در اوایل سال ۲۰۲۱ برای استیدیا نیز منتشر خواهد شد

در پایان شما می‌توانید تریلر منتشر شده از بخش Ice Breaker بازی Dirt 5 را مشاهده کنید و نظرات خود را درمورد آن با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده