نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

آخرین محتوای بازی Battlefield 5 امروز منتشر می‌شود

همان‌طور که در گذشته نیز اعلام شده بود، آخرین ‌به‌روزرسانی و محتوای دانلودی بازی شوتر Battlefield 5 از تاریخ ۱۵ خرداد در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

در سال ۲۰۱۸ یعنی دو سال پس از ساخت و انتشار بازی Battlefield 1 که بسیاری آن یکی از بهترین بازی‌های موجود در سبک شوتر می‌دانند، استودیوی دایس و الکترونیک آرتز نسخه جدیدی از مجموعه بتلفیلد را روانه بازار کردند. بازی Battlefield V با روی آوردن به دوره جنگ جهانی دوم و بازگشت به ریشه‌های این سری، طرفداران و علاقه‌مندان به این دوره از تاریخ را بار دیگر خوشحال کرد. درحالیکه بازی از نظر گیم‌پلی همانند نسخه‌های قبلی مجموعه Battlefield جذاب و گیرا است، اما تیم سازنده نتوانست آن‌طور که انتظار می‌رفت محتوا و بسته‌های الحاقی جدیدی برای بازی عرضه کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که مدتی پیش عوامل تولید بازی به‌صورت رسمی اعلام کردند که آخرین محتوای دانلودی بازی Battlefiled 5 تابستان منتشر می‌شود. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد امروز همان روز موعود است؛ چراکه از تاریخ ۱۵ خرداد (چهار ژوئن) علاقه‌مندان و کاربران بازی Battlefiled 5 می‌توانند به‌روزرسانی نهایی بازی را دریافت و تجربه کنند. براساس اطلاعات منتشر شده، دو نقشه، شش وسیله نقلیه، نُه اسلحه، سه نوع نارنجک و پنج گجت جدید محتوای این به‌روزرسانی را شامل می‌شوند.

نکته جالب و مهم این است افرادی که پس از انتشار این به‌روزرسانی برای مدت کوتاهی هرروز وارد بازی شوند، آیتم‌های جدید و اضافی دیگری نیز دریافت خواهند کرد.

درحال حاضر بازی شوتر Battlefield 5 برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. اگر شما هم از طرفداران آثار سبک شوتر هستید و بازی Battlefield 5 را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص این نسخه از بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده