نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

بازیکنان Battlefield 5 از این هفته قادر به ویرایش و شخصی‌سازی تانک‌ها خواهند بود

براساس اعلام رسمی DICE، آپدیت جدید بازی Battlefield V امکان ویرایش و شخصی‌سازی تانک‌های بازی را فراهم خواهد کرد.

بازیکنان Battlefield 5 از زمان انتشار این بازی منتظر فراهم شدن امکان ویرایش و شخصی‌سازی تانک‌ها در این بازی بوده‌اند و حالا به نظر می‌رسد که این انتظار بالاخره به پایان رسیده است. براساس اعلام رسمی DICE، بعد از انتشار آپدیت 6.2 بازی Battlefield V در هفته جاری، گزینه‌ی ویرایش تانک نیز به منوی بازی اضافه خواهد شد. وعده‌ی فراهم شده امکان شخصی سازی تانک‌ها از ماه ژانویه به بازیکنان BF5 داده شده بود و حالا این وعده در روز چهارشنبه، چهارم مارس (۱۴ اسفند) عملی خواهد شد.

با ورود به منوی ویرایش تانک‌ها، با سه گزینه‌ی کلی روبه‌رو خواهید شد: امکان تغییر رنگ یا Paint Job، ایجاد تغییر در بدنه‌ی اصلی تانک یا Chassis Dressing و در نهایت تغییر در برجک تانک یا Turret Dressing.

شما می‌توانید با استفاده از Company Coin و Battlefield Currency آپشن‌ها و امکانات مختلفی را در این قسمت خریداری کنید. بعد از دانلود و نصب آپدیت 6.2، جمعاً ۳۷ قطعه‌ی مختلف شخصی سازی به Company شما اضافه شده که می‌توانید در زمان دلخواه و با استفاده از Company Coin آن‌ها را خریداری کنید. تیم توسعه‌دهندگان این بازی علاوه بر این موارد، به تغییر و تحول برخی از امکانات بخش Armory نیز پرداخته‌اند. قطعات مربوط به شخصی‌سازی تانک‌ها، مشابه آنچه که در پوسته‌ی سلاح‌ها یا سربازان بازی شاهد آن بودیم، ظاهر منحصر به فردی را به تانک‌های بازی خواهند داد.

تعداد محدودی از این موارد با استفاده از Company Coin قابل خریداری بوده و آپشن‌ها و قطعات ویژه‌ای که با عنوان Epic مشخص شده‌اند، تنها از طریق پرداخت Battlefield Currency قابل دسترسی خواهند بود. در ادامه نمونه‌هایی از تصاویری که در صفحه رسمی Battlefield 5 در وبسایت Reddit منتشر شده را مشاهده می‌کنید:

دایس اعلام کرده که در آینده همچنان به اضافه کردن قطعات و آپشن‌های بیشتر برای تانک‌های بازی بتلفیلد 5 ادامه خواهد داد. یکی از قابلیت‌هایی که در این خصوص فاش شده، امکان استتار و تغییر رنگ پوسته‌ی تانک را بر اساس محیط میدان مبارزه نشان می‌دهد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده