// چهار شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازی جدید Battlefield برای کنسول های نسل آینده عرضه می‌شود

الکترونیک آرتز در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده که نسخه بعدی Battlefield برای کنسول‌های نسل بعد در دست ساخت است و تا قبل از مارس ۲۰۲۲ عرضه می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

در سال جاری نسخه‌ی جدید Battlefield عرضه نمی‌شود و استودیو دایس (EA Dice)، سازنده مجموعه Battlefield، برنامه طولانی مدتی برای پشتیبانی از Battlefield V دارد. این در حالی است که در گزارش مالی اخیر الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر سری بتلفیلد، مشخص شده که دایس در حال کار روی نسخه جدید این سری است، اما برای کنسول‌های نسل بعد عرضه می‌شود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز در جریان گزارش مالی سه‌ماه اخیر خود اطلاعات دقیقی را در مورد نسخه جدید بتلفیلد در اختیار کاربران قرار نداده است، اما اعلام کرده که تیم سازنده نوآوری‌هایی را هدف قرار داده است که در کنسول‌های نسل بعد قرار دارند. همچنین مشخص شده که نسخه بعدی Battlefield در سال مالی ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. به‌عبارتی در بازه زمانی ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ (یک آوریل ۲۰۲۱) تا تاریخ ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ (۳۱ مارس ۲۰۲۲) جدیدترین نسخه از سری Battlefield عرضه می‌شود. 

در جلسه پرسش و پاسخ الکترونیک آرتز، آن‌ها اعلام کرده‌اند که دلیل اصلی عرضه بازی در بازه زمانی ذکر شده، جامعه کاربری کنسول‌های جدید است. اگر در سال آینده و زمانی‌که این کنسول‌ها تازه عرضه شده‌اند، نسخه جدید Battlefield را عرضه کنند، به‌دلیل کوچک بودن جامعه کاربری کنسول‌های نسل بعد، بتلفیلد نمی‌تواند پتانسیل واقعی خود را نمایش دهد. این در حالی است که در بازه زمانی ذکر شده، جامعه کاربری کنسول‌های نسل بعد گسترش یافته است و می‌توانند از این فرصت برای به تصویر کشیدن جدیدترین نسخه از بتلفیلد استفاده کنند.

در مدت زمانی‌که خبری از نسخه جدید بتلفیلد نیست، استودیو EA Dice روی ارائه محتویات جدید برای Battlefield V و Star Wars Battlefront II کار خواهد کرد. در تاریخ ۹ آبان ماه (۳۱ اکتبر) آپدیت جدیدی برای بتلفیلد V عرضه می‌شود که بازیکنان را به Pacific Theater جنگ جهانی دوم می‌برد؛ جایی‌که دو نقشه Pacific Storm و Iwo Jima درکنار محتویات دیگر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده