نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

تریلر جدیدی از بازی Quantum Error به‌زودی منتشر می‌شود

طبق اعلام رسمی استودیوی Teamkill، سازنده بازی، پنج روز آینده یعنی در تاریخ ۱۷ خرداد (۶ ژوئن) تریلر جدیدی از بازی ترسناک Quantum Error منتشر می‌شود.

بیش از سه ماه از زمان معرفی بازی ترسناک Quantum Error توسط استودیوی TeamKill Media می‌گذرد؛ بازی اول شخصی که قرار است نوع جدیدی از ترس که بیشتر زیرمجموعه ترس کیهانی است را به دارندگان کنسول نسل نهمی پلی‌ استیشن 5 انتقال دهد. همچنین این بازی ترسناک قرار است برای پلی‌ استیشن 4 نیز منتشر شود.

علاوه‌بر اینکه Quantum Error قرار است جزو اولین بازی‌های PS5 در دسترس قرار گیرد، شباهت و الهام گرفتن از آثار مهم صنعت بازی‌های ویدیویی ازجمله Doom و Dead Space باعث ایجاد توقع زیادی از این استودیوی امریکایی شده است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده ساعاتی پیش در حساب توییتر خود به‌صورت رسمی تایید کرد که به‌زودی یعنی در تاریخ شنبه ۱۷ خرداد (۶ ژوئن) تریلر جدیدی از بازی در رویداد GamesRadar تحت عنوان Future Games Show به‌نمایش گذاشته می‌شود. براساس شواهد موجود به‌نظر می‌رسد نباید منتظر تیزر مفصلی از آن باشیم و احتمالا جزییات زیادی از بازی نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار نخواهد گرفت.

بازی Quantum Error

طبق اطلاعات منتشر شده بازی Quantum Error درحال حاضر برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم سونی روانه بازار خواهد شد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که چندی پیش تیم سازنده اعلام کرد که موتور گرافیکی بازی به‌نحوی طراحی شده است تا Quantum Error با بهره‌گیری از قابلیت Ray Tracing روی پلی‌استیشن 5 عرضه شود.

به‌نظر شما استودیوی TeamKill Media با بازی جدید خود می‌تواند رضایت طرفداران بازی‌های سبک ترسناک را جلب کند یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده