نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

استودیوی Quantic Dream به‌زودی از پروژه‌های جدید و جذاب خود پرده‌برداری می‌کند

دیوید کیج، مدیر استودیوی Quantic Dream، در تازه‌ترین صحبت‌های خود تاکید کرد که درحال کار روی چندین پروژه جدید و جذابی است که به‌زودی از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

استودیوی فرانسوی Quantic Dream را می‌توان خالق آثار بزرگ روایت محور دانست؛ بازی‌هایی که تصمیم‌های گیمر در اتفاقات و پایان بازی تاثیر مستقیمی دارد و به همین دلیل هم بازی دارای چندین پایان‌بندی متفاوت است.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که حدود یک سال پیش خبری مبنی‌بر اتمام قرارداد انحصاری استودیوی کوانتیک دریم و سونی منتشر شد. در این رابطه دیوید کیج، مدیرعامل این شرکت، اذعان کرد که ازاین پس تمرکز سیاست کوانتیک دریم روی انتشار آثار خود است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، روز گذشته کیج در کانال توییچ درمورد آینده استودیوی خود صحبت‌هایی کرد. بر این اساس اگرچه هنوز جزییات دقیق و تکمیلی ارایه نشده، اما به‌نظر می‌رسد استودیوی کوانتیک دریم درحال کار روی پروژه‌های جدیدی است. خوشبختانه با استناد به‌گفته‌های کیج، به‌زودی قرار است از برنامه‌های آینده این شرکت پرده‌رداری شود.

باتوجه به اینکه درگذشته کیج صحبت‌هایی درخصوص ساخت و انتشار آثار کوچکتری کرده بود، احتمال دارد پروژه بعدی این استودیو به‌‌صورت اپیزودی در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

سال ۲۰۱۰ بازی Heavy Rain برای کنسول پلی ‌استیشن 3 روانه بازار شد. اثری که به جرات به یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های نسل خود نیز بدل شد. Heavy Rain با شخصیت پردازی قوی و البته داستان جذاب و گیرای خود توانست این سبک از بازی‌های ویدیویی را به بهترین شکل به مخاطب معرفی کند. در کارنامه حرفه‌ای کوانتیک دریم دو بازی دیگر با تمرکز روی همین سبک نیز مشاهده می‌شود که هر دو در ادامه مسیر ساخته قبلی خود توانستند موفق ظاهر شوند. بازی Beyond: Two Souls در سال ۲۰۱۳ برای پلی‌استیشن 3 و جدیدترین ساخته آن‌ها یعنی Detroit: Become Human در سال ۲۰۱۸ برای پلی ‌استیشن 4 روانه بازار شدند.

اگر شما هم جزو طرفداران آثار کوانتیک دریم هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص بازی بعدی این استودیو را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده