نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

ترکیب تیم B8 رشته‌ Dota 2 معرفی شد

دنیل ایشوتین، بازیکن سابق تیم Natus Vincere، نهایتاً از فهرست بازیکنان تیم B8 رشته‌ی Dota 2 رونمایی کرد.

همه‌ی چیزهای خوب روزی به پایان می‌رسند، اما این موضوع فعلاً در مورد دنیل “Dendi” ایشوتین افسانه‌ای صدق نمی‌کند. این ستاره‌ی اوکراینی پس از قهرمانی در مسابقات اینترنشنال ۱ جای خود را در دل هواداران باز کرد و به یکی از مشهورترین بازیکنانِ Dota 2 تبدیل شد. این بازیکن خط میانی، افتخارات بسیاری را در کنار تیم Natus Vincere به دست آورد، اما سال گذشته از ترکیب آن‌ها کنار گذاشته شد و این باعث شد تا شاهد تشکیل سازمان جدیدی با نام B8 توسط او باشیم. حالا مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ مسابقات، سرانجام Dendi از فهرست بازیکنانِ تیم B8 رونمایی کرده است.

ترکیب تیم B8 از الکساندر “pio65” زالیواکو، دنیل ایشوتین، آندری “Ghostik” کادیک، رینات “KingR” عبدالعین و نیکولا “LeBronDota” پوپوویچ تشکیل شده است. نکته‌ی جالب ماجرا این است که Dendi جایگاه خود در خط میانی را حفظ خواهد کرد. بقیه‌ی بازیکنان تیم به استثنای pio65 را نیز می‌توان از بازیکنان برجسته‌ی منطقه‌ی CIS یا کشورهای مستقل مشترک المنافع به‌شمار آورد. الکساندر زالیواکو حضور کوتاهی در تیم ناوی داشته است و تجربه‌ی بازی با KingR و Ghostik را در تیم‌های مختلف دارد.

مدتی قبل Dendi با انتشار ویدیوی جذابی که در آن نقش مدل سالخورده‌ی خودش را بازی می‌کرد، از سازمان B8 رونمایی کرد. ایشوتین در این ویدیو به پیروزی در مسابقات The International 1 اشاره کرد و گفت که داستانش هنوز به پایان نرسیده است. به‌هرشکل، باید دید که تیم تازه‌‌ی B8 در رقابت‌های دارای امتیازِ Dota Pro Circuit آتی چگونه ظاهر خواهد شد. مرحله‌ی مقدماتی سومین رویدادهای ماینور/میجور فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ در بازه‌ی زمانی ۲۰ تا ۲۵ بهمن (۹ تا ۱۴ فوریه) برگزار می‌شود و تکلیف تیم‌های راه‌یافته به مسابقات SL ImbaTV Minor Season 3 و ESL One Los Angeles Major را مشخص می‌کند. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید. 


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده