نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

مسابقات SL ImbaTV Season 3 سومین ماینور Dota Pro Circuit فصل 2020-2019 است

مسابقات StarLadder ImbaTV Season 3 به‌عنوانِ سومین رویداد ماینورِ Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 معرفی شد.

در تازه‌ترین اخبارِ مسابقات مطلع شدیم که سازمان‌های StarLadder و ImbaTV همکاری جدیدی برای میزبانی یک رویداد ماینورِ دیگر آغاز می‌کنند. مسابقات StarLadder ImbaTV Dota 2 Minor Season 3 سومین دوره‌ی این رقابت‌ها خواهد بود که در شهر کی‌یف، پایتخت کشور اوکراین برگزار می‌شود. این رویدادِ ماینور در بازه‌ی زمانی ۱۵ تا ۱۸ اسفند (۵ تا ۸ مارس) پیگیری می‌شود و یک هفته پیش از مسابقات ESL One Los Angeles Major شاهد پایانِ آن خواهیم بود. تورنمنت Kyiv Minor لقبِ پنجمین رویدادِ دارای امتیازِ Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 را یدک می‌کشد و پس از مسابقاتِ در جریانِ Leipzig Major آغاز به کار خواهد کرد.

مسابقات SL ImbaTV Dota 2 Minor Season 3 همچنین دومین ماینوری است که پس از رویدادِ WePlay! Bukovel Minor در اوکراین برگزار می‌شود. در فینالِ مسابقات بوکاول ماینور که به پربیننده‌ترین ماینور در تاریخِ رقابت‌های Dota Pro Circuit تبدیل شد، شاهدِ تقابل تیم‌های Royal Never Give Up و Nigma بودیم که در نهایت با پیروزی کروکی و یارانش به پایان رسید. تیم‌هایی که نمی‌توانند جواز حضور در سومین میجور فصل را با شرکت در مرحله‌ی مقدماتی ای‌اس‌ال وان لس‌آنجلس به‌دست آورند، به‌شکل خودکار به مرحله‌ی مقدماتی Kyiv Minor راه می‌یابند تا در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن (۱۴ و ۱۵ فوریه) برای صعود به مرحله‌ی بعد به رقابت بپردازند.

مسابقات SL ImbaTV Season 3 تقابل ۸ تیم برترِ دنیا را برای کسبِ قسمتی از جایزه‌ی نقدی ۳۰۰ هزار دلاری و ۶۶۰ امتیازِ Dota Pro Circuit به نمایش می‌گذارد. افزون‌بر این، قهرمان این رویداد مستقیماً به مسابقات Los Angeles Major راه می‌یابد. نحوه‌ی برگزاری این تورنمنت نیز مشابه رویدادهای ماینوری است که پیش‌تر شاهدشان بودیم. ۸ تیم راه‌یافته به مرحله‌ی گروهی به دو گروه تقسیم می‌شوند و در گروه‌هایشان به مصاف هم می‌روند. در پایان این مرحله، دو تیم ابتدای جدولِ هر گروه به مرحله‌ی اصلی صعود می‌کنند و سایر تیم‌ها از گردونه‌ی رقابت‌ها خارج می‌شوند. نحوه‌ی برگزاری همه‌ی دیدارهای مرحله‌ی اصلی منهای فینال Best-of-Three است و فینالِ مسابقات به‌‌شکل Best-of-Five پیگیری می‌شود. شما می‌توانید سایر اخبارِ مربوط‌به مسابقات دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده